כל מה שרציתם לדעת על כיריים אינדוקציה משולב גז

FREEPIK

החידושים בעולם המטבחים לא מפסיקים להפתיע אותנו, ואם תשימו לב רובם נובעים מצורך מסוים של האנשים שנמצאים במטבח. בדיוק כך נעשה גם בכיריים אינדוקציה משולב גז, הכיריים הללו הפכו את עולם הקולינריה הביתית לנגיש וחדשני יותר, מה שמאפשר ליצור את כל סוגי המאכלים מהמטבח הביתי שלכם, תוך שמירה על מראה אסתטי ונוח לשימוש. אז אם גם אתם סקרנים לגבי הכיריים האלה ומעוניינים לשמוע עוד, הנה כל מה שרציתם לדעת על כיריים אינדוקציה משולב גז.

איך הכיריים האלה בנויות?

כיריים אינדוקציה משולב גז, הן בעצם כיריים אינדוקציה רגילות כמו שאנחנו מכירים אותן, ועל פני המשטח שלהן יושבות להבה או שתיים של גז. היחס בין האינדוקציה לגז הוא לרוב 4-1 או 4-2, ומשתנה בין החברות השונות. הכיריים בנויות ממשטח קרמי קל לניקוי, ומאפשרות שימוש בשתי דרכי הבישול העיקריות במטבח, על פני משטח אחד.

כמה הן עולות?

המחיר של הכיריים הללו מתחיל סביבות 4000 ₪ ויכול להגיע גם עד 10,000 ₪ ויותר. העלות הגבוהה של הכיריים הללו נובעת מהסיבה שהן בעלות יתרונות רבים ובעצם משמשות כמו שתי כיריים במטבח. בנוסף הכיריים מכילות שני גופי חימום ובישול שונים, מה שהופך אותם להרבה יותר מורכבות ויקרות מבחינת חומרים מאשר כיריים רגילות. קחו בחשבון שהמחירים משתנים בהתאם לחברה של הכיריים ולכמות הלהבות.

מה היתרונות של הכיריים האלה?

כיריים אינדוקציה משולב גז מאפשרות לכם להנות מהיתרונות הרבים של כיריים אינדוקציה וביניהם הנוחות לנקות את הכיריים, מעבירים סמרטוט לח לאחר הבישול והכיריים נקיות לחלוטין תוך שניות בודדות. בנוסף המראה של חלק האינדוקציה הוא הרבה יותר מודרני ומשכולל והופך כל משטח עבודה במטבח למרשים ביותר. קחו בחשבון שבכיריים משולבות יש לכם גם את יתרון הבטיחות ומניעת דליפת גז, מהסיבה שבמידה ואתם משאירים את הילדים או בני הנוער בבית לבד, תוכלו פשוט לנתק את הגז והם עדיין יוכלו להשתמש במשטח האינדוקציה.

היתרונות שמגיעים מהחלק של הגז, הם השליטה על עוצמת האש מה שמאפשר בישול רגיש ומדויק יותר למאכלים מסוימים, וגם האופציה לבשל על אש חיה, למאכלים ספציפיים שמצריכים זאת כמו חציל שרוף, פיתה שרופה ועוד.

למי הכיריים האלה מתאימות?

אם אתם חובבי בישול ונמצאים כרגע בהתלבטו בין רכישת כיריים אינדוקציה או גז, הכיריים המשולבות הן לגמרי בשבילכם ויפתרו לכם את הדילמה הקשה בקלות.

כתיבת תגובה