כמה עולה בדיקת MRI פרטית?

אחת הבדיקות המשמעותיות ביותר שנתבקש לעבור בתור מטופלים, בסיטואציות שונות של חשד למחלות ובעיות בריאותיות אחרות, היא בדיקת MRI.

PIXABAY

בדיקת MRI (תהודה מגנטית) סורקת את הגוף שלנו ובכך היא מאפשרת לראות איברים פנימיים בצורה ברורה וחדשה. להבדיל מבדיקות אחרות, הרי שבדיקה זו עובדת על גלי רדיו, ועל כן היא לא יוצרת קרינה. לכן היא גם נחשבת לבדיקה הרבה יותר בטוחה מבדיקות אחרות, וכן התהליך שלה הוא הרבה יותר יעיל ומתאים לצורך אבחונים בחלקים שונים בגוף.

כיצד אנחנו יכולים לעשות בדיקת MRI?

כמו בתחומים רבים אחרים, הרי שגם בדיקות MRI, ניתן לבצע דרך הקופה וכן באופן פרטי. כפי שניתן להניח, קיימים הבדלים עצומים בין שתי האופציות הנ"ל, בין אם זה מבחינת עלויות ובין אם זה מבחינת תדירות הבדיקה והיכולת לקבוע מועד בהקדם.

מבחינת העלויות, הרי שבדיקת MRI דרך הקופה עולה אלפי שקלים. באופן טבעי הקופה גם לא ממהרת לשלוח מטופלים לבדיקה כזו, מאחר וזו בדיקה יקרה. לעומת זאת, באופן פרטי הבדיקה עולה עשרות שקלים. ניתן לבצע אותה במחיר זה דרך פוליסות ביטוח פרטי. כפי שניתן להבין מדוע על הנחה של מאות ואלפי שקלים.

הבדל חשוב נוסף הוא, בדיקת MRI פרטית לא רק שהיא זולה יותר, אלא גם ניתן לבצע אותה בין 12-72 שעות מהרגע שקובעים תור. לעומת זאת, בקופת חולים זה יכול לקחת שבועות ואפילו חודשים עד שנקבל תור. מה שכמובן יכול להשפיע על המשך הטיפול בנו.

בדיקה באופן פרטי, יכולה לחסוך לנו לא מעט זמן, לא מעט כסף, ויכולה לאפשר לנו להתחיל בתהליך הטיפול על פי הצורך, בלי עיכובים מיותרים.

איפה אנחנו יכולים לעשות בדיקת  MRI פרטית?

על מנת לבצע בדיקת MRI פרטית,  ובכדי להבין איפה אפשר לעשות MRI פרטי? אנחנו יכולים לפנות אל חברות שמתמחות בכך, והן ידאגו לשלוח אותנו אל מכוני MRI  או בתי חולים איתם הן עובדות. אנחנו נקבל ליווי של החברה במשך כל זמן הבדיקה, וכמובן הכל יתבצע על פי מה שהחברה מבטיחה לנו. בין אם זה אומר, תור מידי, עלות מוזלת ועוד.

כשאנחנו בוחנים עם איזו חברה לעבוד, חשוב לבדוק איפה בדיוק היא מספקת עבורנו את השירות. כלומר, באילו מרכזים או בתי חולים, זאת על מנת לוודא שמדובר במקומות אשר קרובים אלינו. מעבר לכך, הרי שאנחנו צריכים לבחון את המועדים הקרובים ביותר, עד כמה זה באמת עונה להגדרה של בדיקת MRI תוך זמן קצר, וכן ומה זה דורש מאיתנו, בין אם מבחינת לוח זמנים ובין אם מבחינת היבטים אחרים.

כמה זמן אורכת בדיקת MRI?

הבדיקה עצמה לוקחת בין חצי שעה לשעה, זה תלוי בסוג הבדיקה ובמיקום (בגוף) בו היא מתבצעת. יחד עם זאת, עלינו להיות במקום עוד חצי שעה אחרי הבדיקה, בשביל לקבל את התוצאות על גבי דיסק, אותו נעביר לרופא שלנו.

חשוב להבהיר, הבדיקה אומנם לוקחת חצי שעה עד שעה, אך יש להגיע עוד קודם לכן אל המקום, הן בשביל לא לפספס את התור והן בשביל שנוכל להתכונן בהתאם.

ברמת העיקרון, ההכנות לבדיקה הרפואית מסתכמות בכך שיש להסיר תכשיטים ודברים אחרים שעשויים ממתכת. במידה ויש קוצבי לב, שתלים או דברים אחרים, הרי חשוב מאוד לעדכן את הטכנאי במקום וליידע אותו בכך.

אם חשים אי נוחות במקומות סגורים, קלסטרופוביה, אז אפשר לבקש חומר להרגעה, מאחר ויכול להיות שבזמן הצילום נרגיש כך. יש לעשות כל מה שנדרש בשביל להפוך את האירוע לנעים ופשוט יותר.

מעוניינים לבצע בדיקת MRI  פרטית?

היכנסו לאתר של 360 מעלות שיא וקבעו תור לMRI  פרטי בתוך 12-72 שעות בלבד!

כתיבת תגובה