כמעט חינם: טיסה בקו החדש לוילנה ב-39 ש"ח

יותר זול מאוטובוס: חברת התעופה ההונגרית Wizz Air תפעיל קו תעופה מאילת לוילנה וחזור כשהמחיר החל מ-39 ש"ח • הקו יחל לפעול בחורף כשמהיום (ה') ניתן לרכוש כבר כרטיסים • מחירי הטיסות נוחתים

מטוס של חברת WIZZ AIR | צילום: shutterstock

ניסיתם פעם לברר על מחירה של טיסה בשמי הארץ? אם כן ודאי גיליתם שמדובר באטרקציה לא זולה במיוחד. אז יש לנו רעיון בשבילכם: טיסה לאירופה. המחיר? החל מ-39 ש"ח.

היום התפרסם, כי חברת התעופה ההונגרית Wizz Air ממשיכה להרחיב את פעילותה בישראל, ומשיקה בשיתוף משרד התיירות קו חורף חדש: וילנה – אילת.

מנכ"ל משרד התיירות, אמיר הלוי, אמר: "הרחבת הפעילות של Wizz Air בישראל ופתיחת קו חדש מוילנה לאילת, הן הבעת אמון בתיירות לישראל ובאפקטיביות השיווק שאנחנו מובילים באירופה, שהביא לשיא כל הזמנים בכניסות תיירים לישראל. בשנים האחרונות חברות התעופה והתיירים מגלים את המוצר התיירותי האיכותי שמציעה ישראל וכמובן את הערך של המוצר המדברי. אני סמוך ובטוח שהקשרים ההדוקים שלנו עם Wizz Air יסייעו לנו לשבור שיאים נוספים בתיירות".

מנהלת תקשורת התאגידית ב-Wizz Air, סורינה ראץ', הוסיפה: "הקו מדגיש את מחויבותה של החברה לשוק הישראלי. אנו נרגשים להכריז כי החברה תשיק קו חדש בין וילנה-אילת לחורף 2019 – 2020. מדובר במהלך נוסף של חיזוק הנוכחות והקשר של החברה לישראל, המביא לתרומה חשובה לתיירות הנכנסת והיוצאת ולקשרים העסקיים בין המדינות".

הקו החדש יחל לפעול כבר מהחורף, בתחילת חודש אוקטובר למניינם, עם 2 טיסות שבועיות – בין היתר בימי שלישי החל מ-39 ₪. הזמנות לקו החדש יפתחו היום (ה').

יצויין, כי בשנת 2018, למעלה מ-1.2 מיליון נוסעים נהנו מטיסות Wizz Air לישראל וממנה.

Wizz Air, חברת הלואו קוסט הגדולה ביותר במרכז ומזרח אירופה עם 146 יעדים ב- 44 מדינות, אשר ציינה השבוע 15 שנות פעילות, ממשיכה במהלכי ההתרחבות באילת ומודיעה היום בשיתוף משרד התיירות על השקת קו החורף החדש: וילנה-אילת.

כתיבת תגובה