כפית של כסף? סוד העשירון העליון

כבר שנים שאני חוקרת את זה זה מדיר את שנתי וטורד את מנוחתי
אני מזהה את הקונפליקטים ואת הסיטואציות את המשוכות ואת ההצלחות
ובפועל יש משהו משותף אחד לכל המצליחנים ומשהו משותף שני לאלו שלא חושבים שהם יכולים להצליח
ועל זה, על המשותף לכל המצליחנים אני רוצה לדבר אתכם היום
היפה פה זה הנקודה שהדברים האלה קלים ופשוטים
אם כן, אתם וודאי שואלים, איך זה שלא כולם מצליחנים???
ואם נדבר רגע באחוזים בעולם יש רק 3 אחוז מצליחנים קטע, נכון?
הבשורה הטובה היא שבתוך המרחב הפיצי הזה יש כאלה שלא נולדו עם כפית של הצלחה בפה ועבדו קשה מאד להגיע לשם ומן הסתם רב הדברים שנעשו בדרך לא היו קלים אלא מכשולים על גבי מכשולים רק שהם ראו את האור מנצנץ מהבקתה וזה מה שגרם להם לשרוד..
אז מה הם עשרת הסודות שלהם? לפי המחקר וההתבוננות הפרטית שלי.
1. לקיחת אחריות – הם לעולם לא יאשימו את השני במה שנראה אחריות שלהם וגם אם זה לא מאה אחוז אחריות שלהם הם ייקחו אחריות
2. תרוצים זו מילה גסה – אין בלקסיקון שלהם תרוצים, הם אף פעם לא יביאו פתק מאמא, בעינהם זה פטתי ונמוך. ומה עוד תירוץ לעולם לא קידם אי מי לאנשהו
3. כשלון זה אתגר- במקום שאחר מרגיש לוזר מושלם, הם מרגישים בהיי ומזהים את ההזדמנות הבאה שלהם אורבת בפתח, לא נכנסו דרך הדלת החלון הוא אופציה נהדרת.
4. למידה אינסופית – תמיד תמצאו אותם באמצע איזה ספר שבדיוק סיימו או איזה קורס ממנטור נחשב, או שהם כבר בשלב של להעביר הלאה, שלב כתיבת הספר של חייהם.
5. יכולת הקשבה – הם תמיד נכונים להקשיב וללמוד מהשני, לא משנה המעמד או ההשכלה של זה שיושב מולם, לפעמים ההזדמנויות הגדולות מסתתרות אצל האנשים הקטנים.
6. אמון עצמי גבוה – הם סומכים על עצמם ועל האינטואיציות שלהם, לכן גם אם הם יתיעצו אם משהו ויכבדו את דעתו, בסוף תמיד הם תמיד יקשיבו לרחשי הבטן שלהם.
7. אינדיוודואליסטים – הם תמיד יחפשו פתרון יצירתי למשבר, וגם מה שהם מביאים לעולם יהיה עם חותמת משל עצמם, לא כמו כוווווולם.
8. סקרנות – הסקרנות מובילה אותם, היא זו שמאותת להם כשמתרחשים דברים שמהווים הזדמנות או קרש קפיצה הלאה, הם תמיד יהיו באופנה ומעודכנים עד רמת הקשקש.
9. פתיחות – רמת הפתיחות שלהם גבוהה מאד, הם מכילים הכל, מוכנים לנסות ולהתנסות, לקחת סיבובים מסוכנים בעצימת עיניים, המוטו שלהם, אם לא נסתכן מי יעשה את זה במקומינו.
10. יכולת הובלה ומשמעת עצמית – גם אם מדובר בהצגת יחיד, המשמעת העצמית שלהם גבוהה כל כך שהם ידברו אל עצמם, יובילו את עצמם, יבקרו את עצמם ממקום מקצועי ולעלום לא ייתנו לעצמם הנחות, כלומר זה אני וזה שווי השוק שלי.
בתכלס' לכל אחד מתאים משהו אחר להתמקד אבל בואו ניקח מפה רק חלק, נראה מה אפשר ליישם כבר היום להאמין בעצמינו ובכך שאנחנו יכולים להיות חלק מהסטטיסטיקה הגבוהה.
ובכדי שכבר מהיום ננסה להיות המצליחנים של מחר אני מזמינה אתכם לפגישת ייעוץ אישית חינם וללא התחייבות.
אתי קצבורג – יועצת עסקית- "תכלס ליווי עסקי" לפרטים : 053-2263910

כתיבת תגובה