כשמרוויחים ממשיכים: שלמה נדל"ן רוכשת נכס מסחרי ברחוב הירקון ב"ב

שעות בודדות לאחר שדיווחה על עסקת מכירת נכס באזור התעשייה בסגולה לתדיראן הולדינגס ברווח של 7.5 מליון שקלים מדווחת ש.י.ר שלמה נדל"ן על עסקה נוספת.

בניין המשרדים שנרכש בבני ברק. קרדיט צילום יחצ

עסקה שלישית מתחילת שנת 2018 לחברת ש.י.ר שלמה נדל"ן: שעות בודדות לאחר שדיווחה על עסקת מכירת נכס באזור התעשייה בסגולה לתדיראן הולדינגס, מדווחת ש.י.ר שלמה נדל"ן על עסקה נוספת, רוכשת נכס מסחרי ברחוב הירקון בבני ברק בתמורה לכ-38 מיליוני ₪.

המבנה המסחרי אותו רוכשת שלמה נדל"ן ממוקם בסמוך למתחם ה-BBC בבני ברק, הינו בעל שטח השכרה של כ-4,000 מ"ר וכולל בנוסף, כ-80 חניות. המבנה הינו בניין עצמאי בעל קומות גדולות, גבוהות במיוחד ורחבות עם אפשרויות תכנון אופטימליות.

בסביבת הנכס מקודמת בימים אלה תב"ע לשימושים לתעסוקה וכן לזכויות בנייה נוספות, כאשר שלמה נדל"ן התקשרה בהסכם שיתוף ביחס לזכויות בנייה עתידיות עם מוכרי הנכס, לרבות ביחס למקרקעין המצויים בצמוד למבנה המסחרי הנרכש.

שלמה נדל"ן מונה כבר 3 עסקאות נדל"ן מאז תחילת 2018 – לפני שעות בודדות דיווחה על התקשרות בהסכם מותנה עם חברת תדיראן הולדינגס למכירת נכס בבעלותה באזור התעשייה סגולה בפתח תקוה בתמורה לכ-49 מיליון ₪. כמו כן, בחודש שעבר דיווחה החברה על רכישת מבנה משרדים בפרנקפורט שבגרמניה בתמורה לכ-16 מיליון אירו ובתחילת חודש זה דיווחה על כניסתה של חברת מלונות 'סקנדיק' למלון הדגל של החברה בפרנקפורט, בהתאם להסכם שכירות שנחתם עמה לאחרונה.

ישראל רייף, יו"ר דירקטוריון שלמה נדל"ן ציין: "אנו ממשיכים ברכישה ופיתוח של נכסי נדל"ן מניב איכותיים באירופה ובישראל. רכישת הנכס בבני ברק תואמת את הקריטריונים להשקעה של החברה – מיקום אטרקטיבי באזור עם פעילות עסקית ענפה, הנבה מהירה ופוטנציאל השבחה. המקרה הנוכחי הינו בדרך של איתור שוכרים לנכס פנוי, השלמת הבינוי של הנכס וייזום זכויות בנייה נוספות לנכס. במקביל ממשיכה החברה לנצל הזדמנויות עסקיות למימוש נכסיה".

כתיבת תגובה