חלום וָשֶבֶר. עוד חברה לקרקעות חקלאיות בדרך לקריסה

הפעם מדובר בחברת 'אדמה' שעוסקת בשיווק קרקעות חקלאיות ■ לפי החשדות ראשי החברה משכו כספים שהיו אמורים להיות מופקדים בחשבונות נאמנות

קרקע חקלאית. צילום אילוסטרציה: משה גולדשטיין

מכירים את החלומות של "קרקע חקלאית" שיזמים שונים מנסים למכור לציבור הרחב, ובכן שוב מתברר עד כמה אנשים הם תמימים ונופלים שוב ושוב בפח.

הפעם הגיעה תורה של  חברת "אדמה", העוסקת בשיווק קרקעות חקלאיות, שעומדת על סף קריסה. לפי הפרסום ב"גלובס", החברה עומדת להגיש בקרוב בקשה להקפאת הליכים וכ-15 מעובדי החברה, שזה בעצם רוב העובדים, קיבלו מכתבי פיטורים בימים האחרונים.

אדמה, כמו עוד הרבה חברות אחרות בתחום, עוסקת בשיווק קרקעות חקלאיות לציבור תוך שכנוע הקונים שתוך זמן קצר הקרקע תופשר והם יוכלו לקבל דירה במקום קרקע.

אבל אם במקרים אחרים הקונים צריכים לחכות עשרות שנים כדי לראות שמאומה לא יצא מהקנייה הזו, הפעם התהליך היה הרבה יותר קצר. לפי החשדות, בחברת אדמה נטלו כספים שאמורים היו להיות מופקדים בחשבונות נאמנות, בהטעיית רוכשים על כך שהערת אזהרה נרשמה לזכותם בטאבו, שעה שלא נרשמה הערה כזאת. כמו כן נרשמה תזוזה מרשימה של עורכי דין המייצגים את החברה. מזכיר לכם את ענבל אור? אתם כנראה לא ממש טועים….

בקשת הקפאת ההליכים צפויה להיות מוגשת לביהמ"ש בימים הקרובים, טרם נתקבלה תגובת חברת "אדמה".

תגובה אחת ל: "חלום וָשֶבֶר. עוד חברה לקרקעות חקלאיות בדרך לקריסה"

  1. נו באמת כל מישיש שכל בקודקדו יודע שהוא הציגו מצג שווא וחלומות ורודים

כתיבת תגובה