לקחנו את האאוטלנדר החדשה לסיבוב || נסיעת מבחן

הוא מעוצב מדהים, מן פריט אופנה מבוקש שכנראה יהיה מבוקש מאוד גם בשוק היד השניה מאוחר יותר | השורה השלישית הצטמקה מעט, אבל יש לכך פתרון | ומה מחדש המנוע? 10 נקודות על המיצובישי אאוטלנדר החדשה

מיצובישי אאוטלנדר 2022 | צילומים: חוץ - יחיאל גרין, פנים: יצרן

1 – אחרי שעברו כמעט עשר שנים עם האאוטלנדר דור 3, אפשר לברך על המוגמר. האאוטלנדר דור 4 החדש, הוא דגם חדש לחלוטין והוא חולק מכלולים רבים עם הניסאן אקסטריל החדש.

האאוטלנדר הוא הדגם הראשון של מיצובישי המיוצר תחת ניסאן מאז רכישת הבעלות על מיצובישי.

2 – הוא גדל בכל מידותיו מהדגם הקודם והעיצוב נועז יותר, החזית שלו לא תשאיר אתכם אדישים, ואם הוא מגיע בצבע שחור וגג בצבע ברונזה – תלו תמונה שלו בסלון…

3 – האאוטלנדר ממשיכה את הקו הזה גם בפנים, שני מסכים מלפנים, עור שחור בשפע (יש גם לבן מדהים) תפרים מעוינים בצבע קאמל, יחד עם משטחים רכים באותו צבע רשימת אבזור ארוכה מאד. יש אפילו חימום למושבים – רק שבארץ השמש שלנו הייתי מעדיף אוורור במקום חימום.

4 – המחיר גם הוא טיפס. מחירו של האוטלנדר מתחיל מ-183,900 ₪ ומשם מגיע עד ל-241,900 ₪ לדגם המפואר – שהוקצה לנו לנסיעת המבחן.

5 – שורת המושבים השנייה מעולה, מאד מרווח וכיף להיות בה, ויש אפילו שליטה על בקרת האקלים. בסה"כ, שלשה איזורי אקלים ברכב אחד.

6 – השורה השלישית קצת קטנה יותר מהדגם הקודם, אבל גם לכך יש פתרון: להזיז מעט את השורה השנייה (שנעה על מסילה) קדימה וכך יוכלו לשבת גם במושב האחורי, אופציה שבהחלט שווה בדיקה למי שלא חייב על בסיס קבוע שבעה מושבים.

7 – בטיחות אקטיבית: זו מחזיקה ברשימה ממש ארוכה. אהבתי שנוסף להתרעה בשטח מת גם צליל קטן שמסב את תשומת ליבכם אם לא ראיתם את הסימון במראת הצד, ולהתרעה על סטיה מנתיב נוסף רעד בהגה. ומה אין? אין תיקון סטיה מנתיב ואין בקרת זחילה בפקקים. מצד שני נוספו בדגם הזה מערכת לבלימה מאחור, תנועה אחורית חוצה ומצלמה היקפית מסביב כל הרכב, והיא באמת מרשימה מאד בפעולה.

8 – המנוע חדש לגמרי, חזק יותר, גדול יותר, ואם לא מפריע לכם רעש התאוצה שמגיע מהתיבה הרציפה תשמחו לדעת שבפחות מתשע שניות אתם על מאה קמ"ש. צריכת הדלק לא השתנתה ועומדת על 10 ק"מ לליטר.

9 – תא המטען גדל מעט. בפועל, זה יותר בקטע של הודעה לעיתונות, ופחות משהו שתשימו אליו לב.

10 – הסיכום שלי:

לזכותו ייאמר שהוא מעוצב מדהים, מן פריט אופנה מבוקש. הוא מאובזר הרבה יותר, וחוץ מהשם אאוטלנדר אין כמעט קשר לדור הקודם. הוא בטח גם ימשיך את המסורת של "רכב הפנאי הנמכר ביותר בישראל" שזה גם אומר שוק יד שניה מבוקש מאד.

לחובתו יש את השורה השלישית הצפופה מעט ומנוע חדש שלא מצליח לחדש משהו.

3 תגובות ל: "לקחנו את האאוטלנדר החדשה לסיבוב || נסיעת מבחן"

  1. הגובה בשורה השניה עדיין נמוך בגלל חלון הגג

  2. איך היום בתקופת הרכבים ההיברידיים/חשמליים מייצרים רכב עם צריכת דלק של משאית??ממוצע של 8 קמ/ליטר…בכביש בין עירוני אפשר להגיע ל 10-11

  3. יש לי את הרכב הזה מיולי 2021 וצריכת הדלק הממוצעת הרשומה על הצג 10.7 ק"מ לליטר.

כתיבת תגובה