מדריך לשימוש בארנק דיגיטלי

DEPOSITEPHOTOS

מהפכת התשלומים שחלה בעולם בשנים האחרונות, במדינות מסוימות אפילו לפני עשור ויותר, הגיעה סוף סוף לישראל בחודשים האחרונים. כעת, גם אתם יכולים לשלם עם כרטיס אשראי בטאצ' או באמצעות הקשת קוד סודי, וחשוב מכך – להשאיר את הכרטיס והארנק כולו בבית, ולשלם דרך ארנק דיגיטלי.

עוד לא התחלתם לשלם בחנויות עם הטלפון שלכם, או עם שעון או צמיד חכמים? זה הזמן להצטרף למהפכה, ולהנות מחוויית תשלום מהירה ובטוחה.

איך זה עובד?

ארנק דיגיטלי הוא למעשה אפליקציה, לתוכה מזינים פרטים של כרטיס אשראי, ובאמצעותה מחייבים אותו ללא צורך להחזיקו פיזית. השירות זמין רק למכשירים בעלי שבב NFC, שהוא בעצם מה שמאפשר את התקשורת בין הארנק הדיגיטלי שלכם, לבין מסופי סליקה בבתי העסק השונים. העסקאות אשר מבוצעות בארנקים דיגיטליים דומות לעסקאות החדשות בכרטיסי אשראי: רק צריך לקרב את המכשיר למסוף, והתשלום עובר.

בניגוד לעסקאות בכרטיסי אשראי, אף פעם לא תצטרכו להקיש את הקוד הסודי לאישור, גם בסכומים גבוהים במיוחד. אתם בסך הכול צריכים לבחור ארנק דיגיטלי, להזין לתוכו פרטים של כרטיס (או כמה כרטיסים, כל אפליקציה מגבילה את הכמות על פי המדיניות שלה) וזהו. אחרי שתעשו את זה, תוכלו לצאת מהבית בלי הארנק, ולשלם על כל מה שתצטרכו. גם אם תצאו מהבית ורק בחנות תגלו ששכחתם את הארנק, זה ממש לא משנה – עדיין תוכלו לשלם ותהנו מכל היתרונות: הטבות בכרטיס, חלוקה לתשלומים ועוד.

איזה ארנקים דיגיטליים קיימים?

אם יש לכם טלפון מסוג אייפון, או כל מכשיר אחר של אפל אשר תומך בארנקים דיגיטליים, יש לכם רק אפשרות אחת – אפל פיי. לעומת זאת, בעלי מכשירי אנדרואיד יכולים לבחור בין סוגים שונים של ארנקים. לא כל הארנקים הקיימים בעולם פועלים בישראל, אך בכל זאת יש מגוון רחב של אפליקציות: המוכרת והנפוצה מכולן היא גוגל פיי. מעבר לזה, כל חברות כרטיסי אשראי והבנקים בארץ מספקות את השירות, וכן חברות נוספות.

האם בטוח להשתמש בארנק דיגיטלי?

אם אתם חוששים להתחיל לשלם בנייד, מכיוון שזה לא נראה לכם בטוח ואתם מפחדים מגניבת נתונים, הרשו לנו להרגיע אתכם. שימוש בארנקים דיגיטליים הוא דרך מאוד בטוחה לשלם בבתי עסק, אולי אפילו יותר מאשר תשלום בכרטיס אשראי. ראשית, אלה אפליקציות מאובטחות מאוד. שנית, התשלומים מבוצעים על פי תקני סליקה מתקדמים, תוך שימוש בהצפנה חדשנית.

שימו לב, כי לא ניתן לבצע תשלום מבלי לבטל את נעילת המכשיר שלכם. כמו כן, אם המכשיר נגנב או שאתם חוששים מסיבה כלשהי, אתם יכולים בקלות ובמהירות לחסום את השירות. יתרון נוסף טמון בעובדה שאין צורך להקיש קוד סודי, כך שלא תהיו חשופים לסיכון של אנשים אשר מציצים בזמן ההקשה.

 

כתיבת תגובה