מהבוקר: שביתה בחברת התחבורה הציבורית 'רמה'

ההסתדרות הודיעה על השבתה פתאומית של חברת התחבורה הציבורית 'רמה' הפעילה ברמת הגולן. ארגון 'תחבורה בדרך שלנו': "התושבים כלואים ביתם בגלל בחירות פנימיות בהסתדרות"

שביתה. אילוסטרציה: Opachevsky Irina | שאטרסטוק

ההסתדרות הודיעה הבוקר כי חברת 'רמה', המפעילה את קווי התחבורה הציבורית ברמת הגולן, תפתח בשביתה בשעה 8 בבוקר. זאת, על רקע מבוי סתום במשא-ומתן שהתקיים בין העובדים להנהלה בשבוע האחרונים. הנהגים דורשים את הסדרת זכויותיהם.  החברה משרתת כ-70 אלף איש באמצעות 45 נהגים, שמבצעים מידי יום 300 נסיעות.

יו"ר ההסתדרות במרחב כנרת, אבי גבאי, אמר: "לא נאפשר פגיעה בזכויות העובדים. ניסינו בכל כוחנו להימנע מצעדים ארגוניים, אך לצערי הנהלת החברה לא מכבדת את ההסכמות אליהן הגענו".

לדברי איתי חיים, יו"ר 'תחבורה בדרך שלנו': "זה מדהים איך השבתת שירות חיוני להתיישבות הכפרית בפריפריה, המשרתת גם את החיילים המשרתים ברמת הגולן, מתקבלת ללא שפורצת סערה תקשורתית גדולה! תושבי רמת הגולן כלואים בביתם. יש חיבור ישיר בין נסיונות ההשבתה מהתקופה האחרונה באגד ובחברות אחרות במשק לשביתה הנוכחית, שכל כולה נועדה לצרכי בחירות פנימיים של אבי ניסנקורן, על חשבון הנהגים והנוסעים, האחרונים בשרשרת המזון בענף, כציבור שבוי בידם של אינטרסנטים. במקום לטפל בהפיכת העיסוק של נהגי האוטובוסים למקצוע, עסוקים בהסתדרות החדשה בקמפיין הבחירות של היו"ר. אנו קוראים לבית הדין לעבודה לעצור את ניסיונות ההשבתה של ההסתדרות הכללית בכל הענף עד סיום הליך הבחירות. לא על גבה של הפריפריה ולא על גבם של חיילי צה"ל".

כתיבת תגובה