מוסדות החינוך ירכשו טלפונים כשרים ללמידה מרחוק

חוזר מיוחד של משרד החינוך מאשר למנהלי המוסדות החרדיים לרכוש טלפונים כשרים ללמידה מרחוק על חשבון המשרד – שירכוש גם חבילות קווים • סגן השר מאיר פרוש: "ילדי המוסדות החינוך החרדים יוכלו ללמוד מרחוק עם מכשירים המאושרים על ידי הרבנים"

מאיר פרוש | צילום: הדס פרוש, פלאש 90

במסגרת ההיערכות ללימודים במוסדות החינוך החרדים בצל הסגר, גייס שר החינוך יואב גלנט תקציב של עשרות מיליוני שקלים עבור הצטיידות במכשירים סלולריים כשרים ללמידה מרחוק. כך, גם במשפחות מבורכות בילדים ניתן יהיה ללמוד באין מפריע, ללא בעיה של מחסור במכשירים. 

כבר בסבב הראשון של הקורונה, גייס סגן השר מאיר פרוש תקציבים של מיליוני שקלים עבור רכישת מכשירים כשרים לטובת ילדי החינוך החרדי.

עתה, נמסר מלשכת סגן השר פרוש כי משרד החינוך מאפשר רכישת מכשירים כשרים בדור 2 ו-3 ללמידה מרחוק עבור ילדי הציבור החרדי.

המשרד יאפשר להעניק למוסדות החינוך החרדים הקצבה כספית כנגד רכישה עצמית של מכשירים סלולריים כשרים לתלמידי החינוך החרדי בדור 3 ללמידה מרחוק. 

זאת, בעקבות פניית רבני קהילות שמכשירים מסויימים לא אושרו ואינם ראויים לבני תורה. 

בעקבות כך, משרד החינוך הוציא הנחיה לאפשר רכישת מכשירים בדור 2 ו-3 ללמידה מרחוק.

את מכשירי הסלולר עצמם ירכשו המוסדות החרדיים באופן עצמאי, ויזוכו על כך, ואילו את חבילות התקשורת – ירכוש משרד החינוך באמצעות מכרז מרכזי של מנהל הרכש.

סגן השר מאיר פרוש מסר: "אני מודה למנכ"ל המשרד עמית אדרי ולסמנכ"ל תקשוב וטכנולוגיה מר מוהנא פארס שעשו בימים האחרונים ככל יכולתם כדי לקדם את המהלך ולפתור בעיות בירוקרטיות, כך שילדי המוסדות החינוך החרדים יוכלו ליהנות ללמוד מרחוק עם מכשירים המאושרים על ידי הרבנים".

תגובה אחת ל: "מוסדות החינוך ירכשו טלפונים כשרים ללמידה מרחוק"

  1. אני צריך דחוף פלאפון לילד שלי ללמידה מי יודע איך אפשר לקבל?

כתיבת תגובה