מלם תים חתמה על הסכם שיתוף פעולה עם Make-Sense

קבוצת מלם תים הודיעה על חתימת הסכם שיתוף פעולה אסטרטגי עם חברת Make-Sense, במסגרתו תשווק ותטמיע את פלטפורמת Make-Sense לנגישות דיגיטלית בקרב לקוחותיה ותהפוך לחברה המובילה בישראל בתחום הנגישות הדיגיטלית

דוד עדי - מייקסנס. צילום יחצ

חברת Make-Sense  היא חברת הנגישות המובילה בישראל, המפתחת פתרונות טכנולוגיים לשיפור חווית השימוש באינטרנט ובמובייל. החברה פיתחה פלטפורמה SaaS מתקדמת, המספקת פתרון להנגשת אתרי אינטרנט ומובייל במודל רישוי, על פי דרישות חוק הנגישות. פלטפורמת Make-Sense הינה פיתוח ישראלי שעושה גלים וזוכה לשבחים בשוק הישראלי והעולמי.

חתימת ההסכם הגיעה לאחר שהביקוש בישראל ובעולם לנגישות דיגיטלית נמצא במגמת עלייה מוגברת ולאור העלייה המאסיבית בתביעות פרטיות וייצוגיות כנגד חברות וארגונים אשר לא עומדים בתקני הנגישות הדיגיטלית בישראל.

הפלטפורמה מאפשרת ניטור תמידי ותיקון מיידי של מערכות דיגיטליות, ללא צורך בנגיעה בקוד המקור ותוך שמירה על אבטחת מידע המחמירה ביותר. זאת בכדי שארגונים מקומיים וגלובליים יעמדו בדרישות החוק לשוויון לאנשים עם צרכים מיוחדים, אשר נכנס לתוקפו בישראל באוקטובר האחרון.

הפתרון תומך בחוקים דומים שעברו לאחרונה בארה״ב, אירופה והמזרח הרחוק, כך שכל חברה מקומית או גלובלית יכולה בקלות, בעזרת פתרון זה, להנגיש את המימד הדיגיטלי שלה ובכך להעניק שירות טוב יותר ללקוחותיה וגם להיות בטוחה שהיא אינה חשופה בפני החוק.

לדברי נורית הורביץ, מנהלת חטיבת התוכנה במלם תים "לאור החשיבות החברתית של הנושא, מלם תים שמה לה למטרה להיות החברה המובילה בישראל בתחום הנגישות הדיגיטלית. לאחר מספר פרויקטים נקודתיים שביצענו עם פלטפורמת Make-Sense בשוק הישראלי, לצד הדרישה ההולכת וגוברת מצד לקוחות בפתרון איכותי ויציב ולאור בחינת הפתרון על פני החלופות הקיימות בשוק הישראלי, נוכחנו לדעת שלפלטפורמת Make-Sense מספר יתרונות ברורים המעמידים אותה כמובילה בתחומה בעולם.

ייחודו של הפתרון נעוץ בשני מישורים מרכזיים. הראשון הינו מערכת ניטור מתקדמת המתבססת על חוכמת ההמונים למציאת בעיות נגישות במערכות דיגיטליות באופן עקבי על ידי משתמשי המערכת והשני – ארכיטקטורת המערכת המאפשר ביצועים מהירים ואבטחת מידע, לרבות עמידה בתקן ISO27001, מה שסלל את דרכה של הפלטפורמה להיבחר על ידי ממשלת ישראל ובנקים וכן גופי ממשל וצבא ברחבי העולם".

שרון עזרא, מנהל אגף מערכות במלם תים מוסיף: "שימת הדגש על נושא הנגישות הדיגיטלית הוא תהליך מתבקש, לאור העמקת התמחותה של מלם תים בתחום הדיגיטל, בין היתר בפיתוח אפליקציות, פיתוח בטכנולוגיות ווב מתקדמות, ומגוון פתרונות נוספים בעולמות אלו.

השילוב של שירות ללא פשרות של קבוצת מלם תים עבור קהל לקוחותיה המגוון מחד, עם הפלטפורמה המובילה בעולם של Make-Sense מאידך, מהווים יתרון עצום לקהל לקוחותינו״.

לדברי דוד אדי, מייסד ומנכ״ל Make-Sense ״השוק הישראלי מתחיל להפנים שפתרונות נגישות דיגיטלית חשובים מאד להגדלת שביעות הרצון והיכולת להשתמש בשירותי החברה על ידי אוכלוסייה גדולה מאד של יותר מ- 1.5 מיליון איש בישראל וקצת יותר ממיליארד איש ברחבי העולם. לנגישות הדיגיטלית יש שוק של מיליארדים שישראל ו- Make-Sense היא חלוצה מובילה בו". ומוסיף: "אני שמח לראות שארגונים מתחילים להבין שהנגשה איננה רק זבנג וגמרנו וכי יש לנטר ולתקן את המערכות הדיגיטליות באופן תמידי וזאת בכדי להמשיך להעניק שירות טוב יותר ובכדי לא להיות חשופים לתביעות משפטיות. אני שמח שקבוצת מלם תים שותפה לחזון זה ויחד אני מאמין שנצליח להביא את בשורת ההנגשה האיכותית לכולם".

אתר Make-Sense

www.make-sense.co.il

אודות מלם תים:

מלם תים היא קבוצת שירותי ה-IT הגדולה והמובילה בישראל, המספקת מגוון פתרונות מחשוב מקצה לקצה בתחום טכנולוגיות המידע, תוך עמידה בתקני איכות, שירות ומקצועיות בינלאומיים. לקבוצה ניסיון מוכח של עשרות שנים בהקמה, ביישום ובאינטגרציה של מערכות מידע, והיא מעסיקה למעלה מ- 3,400 מומחים במגוון טכנולוגיות המידע, הפרוסים באתרי החברה והלקוחות ברחבי הארץ. מלם תים נמצאת בשליטת שלמה אייזנברג ונסחרת בבורסה בתל אביב.

למידע נוסף בקר באתר החברה: www.malamteam.com

 

כתיבת תגובה