מנסה לשרוד: 'בזק' תמכור מוצרים גם למי שאינם לקוחותיה

שינוי מדיניות בבזק: מספר שירותים יוצעו גם למי שאינם לקוחות בזק • נתבים, אנטי וירוס, אינטרנט בכל נקודת טלפון ועוד מוצרים • אך האם הדבר ישפיע על הצרכנים לטובה?  

בזק | צילום: תקשורת תאגידית בזק

בעוד החברה מגיעה עם קרן סרצ'לייט להסכמות על מכירתה בחצי מיליארד שקלים – חברת התקשורת 'בזק' הודיעה היום (רביעי) על כך שתתחיל למכור מגוון רחב של שירותים ומוצרים גם למי שאינם לקוחות 'בזק'. בבזק אמרו כי הם החברה הראשונה בשוק התקשורת שמאפשרת מהלך כזה ופותחת את שעריה לכולם.

זאת, מתוך שינוי אסטרטגיה ומדיניות של 'בזק', לאחר שבחברה הבינו ששוק הקמעונאות משתנה, כמו גם הצרכנים שרוצים להחליט בעצמם מאיזו חברה לרכוש כל מוצר ושירות, על מנת לשמור על המחיר המתאים להם, זאת בהתאם לצרכים הספציפיים שלהם.

ב'בזק' אמרו כי השירותים יינתנו באותו מחיר שמשלמים הלקוחות הקיימים של החברה. אם כי, סביר להניח שעל מנת למשוך לקוחות חדשים, 'בזק' תדע להציע להם דברים במחיר נמוך יותר. עם זאת, הרצון של 'בזק' לסמן ללקוחותיה הקיימים שהם לא משלמים יותר מהלקוחות האחרים – מובן.

השירותים שהחברה תציע ללקוחות החדשים הם ארבעה בסך הכל, כאשר הראשון הוא שירות ה- Bspot, שמאפשר הפצה של האינטרנט בכל הבית על ידי הפיכה של כל שקע טלפון בבית לנקודת אינטרנט, מה שאומר שגם במקום ללא קליטה כמו ממ"ד או מרתף תתאפשר גלישה נוחה ומהירה ברשת.

שירות נוסף ש'בזק' פותחת כעת לכלל הציבור, הוא שירות הנתבים בייסיק ו- AC, נתבים המאפשרים גלישת WiFi איכותית עם 2 רשתות הפועלות בו זמנית למגוון רחב של יישומים בבית.

השירות השלישי הוא 'בי-סייבר', "Bcyber" בלעז. שירות המגן ומונע ניסיונות פריצה וחדירה לרשת הביתית ומעניק הגנת סייבר מקיפה לכל המכשירים שמחוברים אליה. השירות הרביעי הוא שירות אנטי וירוס של בזק, שאמור לספק הגנה בזמן אמת מפני וירוסים ותוכנות זדוניות אחרות בבית ומחוץ לבית.

בהמשך יתווספו שירותים ומוצרים נוספים שיהיו פתוחים גם ללקוחות שאינם לקוחות החברה.

נזכיר, כי ב'בזק' פתחו לאחרונה גם במהלך של מכירת מכשירי סלולר ללקוחות שאר החברות, כאשר הם מתחייבים להציע את המחיר הנמוך ביותר, זאת למרות שלמעשה התברר שמספר חברות סלולר מוכרות מכשירים מסוימים במחירים יותר זולים מאלו שמציעה 'בזק'.

כאמור, המהלך של בזק מגיע בעקבות שינוי מדיניות, זאת לאחר תקופה ארוכה שהחברה שמרה על מחירים גבוהים. לא מכבר אף ספגה בזק קנס של 11 מיליון שקלים שהושתו עליה ע"י משרד התקשורת בגין אי יישום רפורמת השוק הסיטונאי.

מצד שני, בימים האחרונים מניות החברה עולות בקצב משמח, כך למשל אתמול (שלישי) מניות בזק עלו בששה אחוזים, וזאת על רקע ההצעה של סרצ'לייט לרכוש את מניות בעלת השליטה ב'בזק'.

כתיבת תגובה