מעכשיו, הרישום בטאבו יהיה קל ומהיר יותר

רשות מקרקעי ישראל מייעלת את הדרישות לחתימות נציגי הרשות | תאפשר שימוש בחתימה דיגיטלית המייתרת את הצורך באימות חתימת עובדי רמ"י המורשים, על גבי שטרות ומסמכי רישום | חידוש זה יחסוך הגעה למרחבי הרשות וללשכות רישום המקרקעין ויקצר משמעותית את תהליכי הגשת המסמכים לרישום בטאבו

רישום מקרקעין, טאבו | צילום אילוסטרציה: shutterstock

בשורה לציבור – הדרך לרישום בטאבו התקצרה.

במסגרת המאמצים לקצר ולייעל את תהליכי העבודה והשירות ברשות מקרקעי ישראל, בתחום רישום זכויות במקרקעין, הוחלט ברמ"י, כי חתימת נציג הרשות על שטרות, בקשות ומסמכים המצורפים להם (לרבות פרצלציה, זיקת הנאה ובתים משותפים) מעידה כי בוצעו כלל ההליכים הנדרשים ולפיכך מייתרת את הצורך באימות חתימת נציגי רמ"י המורשים, הן  בחתימה דיגיטלית והן בחתימה ידנית.

בהתאם להחלטה, עודכנו באתר רשות מקרקעי ישראל ובטאבו השטרות ונוספה להן הערה לפיה חתימת נציג רמ"י מעידה על כך שהתמלאו כל התנאים בהתאם לסעיף 14א' לתקנות המקרקעין, ולא נדרש אימות נוסף של חתימת נציגי הרשות.

לדברי מנהל רשות מקרקעי ישראל, יעקב קוינט, "מדובר במאמץ נוסף של רשות מקרקעי ישראל מצד אחד לייעל תהליכי עבודה פנימיים ברשות, ומצד שני לשפר את השירות לאזרח המבקש לבצע רישום זכויותיו בטאבו, כך ששני הצדדים יוצאים נשכרים מהמהלך הנוכחי. הרשות תמשיך לפעול, לקדם ולייעל תהליכים נוספים, להנגישם לציבור ולשפר את השירות לאזרח, מבלי לפגוע בשלימות ההליכים הנדרשים ובמקצועיות עובדי הרשות".

2 תגובות ל: "מעכשיו, הרישום בטאבו יהיה קל ומהיר יותר"

  1. הבעיה המרכזית היא זמן הטיפול עד לחתימה

  2. הלוואי וזה היה אמיתי כמו שזה נשמע, הרשות מסורבלת, סובלת מהיעדר כח אדם, בפועל זה לא קיים!

כתיבת תגובה