מצטרפת לטרנד: מחסני השוק תספק משלוחים ב-Wolt מ-6 סניפים

אחרי רמי לוי בשכונה, סופר יודה, Yellow וויקטורי שהפכו את Wolt לאפליקציה שכבר לא עוסקת רק במשלוחי מזון ממסעדות, גם רשת מחסני השוק מצטרפת רשמית לאפליקציה | במסגרת המהלך ובשלב ראשון, שישה סניפים יהיו זמינים למשלוחים באפליקציה באזור גוש דן, ירושלים והשפלה ובהמשך, יורחב השירות לסניפים נוספים ברחבי הארץ | הפריטים המבוקשים באפליקציה בשעות הבוקר: פירות וירקות, מוצרי חלב וביצים | בשעות הערב: ירקות טריים, מים מינרלים ושמנת מתוקה

מחסני השוק באפליקציית וולט | צילום: יח"צ

רשת מחסני השוק, בבעלות משפחות נעמן וכהן, מצטרפת רשמית לאפליקציית Wolt ומרחיבה את פעילות המשלוחים בסניפיה. בתקופה האחרונה נרשמת עלייה משמעותית של פעילות הקמעונאות בWolt מעבר למשלוחים ממסעדות. כיום כבר ניתן לראות מאות חנויות בתחומים שונים כמו סופרמרקטים ומצרכי מזון, פארם וביוטי, מעדניות, אלכוהול, פרחים, מאפיות, מזון וציוד לבעלי חיים, צעצועים, מתנות, כלי בית, ספרים ועוד. Wolt מרחיבה בחודשים האחרונים את תחום משלוחי הסופר המיידיים ובין הרשתות שכבר ניתן למצוא באפליקציה: רמי לוי בשכונה, סופר יודה, Yellow וויקטורי.

עתה במסגרת המהלך ובשלב ראשון של הצטרפות מחסני השוק למהלך, שישה סניפים של הרשת יהיו זמינים למשלוחים באפליקציה באזור גוש דן, ירושלים והשפלה. חמישה מתוכם, סניף ז'בוטינסקי ברמת גן, שניים בנתניה, והסניפים בירושלים ובראשל"צ, פעילים כבר עתה באפליקציית 'וולט' ומציגים תוצאות מרשימות בתום פיילוט מוצלח של מספר שבועות. בהמשך החודש, תיפתח אופציית המשלוחים גם ברחובות ועם הזמן תתרחב לסניפים נוספים ברחבי הארץ. מחסני השוק מונה 62 סניפים ברחבי הארץ.

מחסני השוק, תציע בחנויות האפליקציה תמהיל רחב של אלפי מוצרים שונים, בהם ירקות ופירות טריים, קצביית פרימיום, מוצרים קפואים, מאפיה, מחלקת מוצרי חלב, יין ואלכוהול, היגיינה וטיפוח, מחלקת תינוקות, ללא גלוטן וסוכר ועוד. מגוון המוצרים מתומחר במחירים קטלוגיים הוגנים, הזהים למחירים בסניפי הרשת. עלות המשלוח תנוע בין 10 ₪ ל- 20 ₪ בהתאם למיקום וזמני האספקה בטווח של כחצי שעה.

נתונים מפיילוט ראשוני מסניפי הרשת באפליקציה, מצביעים על רמת ביקוש גבוהה לירקות ופירות טריים, מוצרי חלב וביצים בשעות הבוקר, ואילו בשעות הערב, הביקוש למים מינרליים, קולה זירו ושמנת מתוקה גדל, לצד ירקות ופירות טריים.

ישראל אברהמי, מנהל מכירות ריטייל, Wolt ישראל: ״ההצטרפות של מחסני השוק היא חיזוק משמעותי לקטגוריית הסופרים שהיא חלק מרכזי מהפלטפורמה של Wolt כיום. הביקוש למשלוחי סופר מיידיים הולך וגדל, ומוביל להרחבת פריסת הסניפים מהם ניתן להזמין באפליקציה. אנחנו רואים את העלייה בביקוש ועובדים קשה כדי לענות על צורך הלקוחות בחווית קניה בלתי מתפשרת – באיכות, בטריות, במהירות ובשירות״.

 

מרשת מחסני השוק, נמסר "תוצאות הפיילוט המשותף עם חברת Wolt מציגות גידולים משמעותיים בהיקפי ההזמנות באונליין, כך שאנו רואים במהלך זה צעד מבורך ומנוע צמיחה נוסף לחטיבת האונליין החזקה שלנו, שממשיכה לבסס את מעמדה כשחקן משמעותי. חשוב לנו להעניק ללקוחותינו חווית קניה מותאמת למציאות האינטנסיבית והדינמית בה אנו חיים על כן, חיבור זה הוא טבעי ונכון לנו. מכירות האונליין מהוות כ- 10% מסך מכירות החברה ואנו צופים כי הנתח יגדל כתוצאה ממהלך אסטרטגי זה".

כתיבת תגובה