נבחרו חמישה יזמים נוספים שיבנו ברובע פארק לכיש

דירת 3 חדרים בכ-1.1 מיליון שקלים: רשות מקרקעי ישראל בחרה השבוע בחמישה יזמים אשר יבנו יחד 615 יחידות דיור ברובע החדש, שייבנה במסגרת הסכם הגג באשדוד – רובע פארק לכיש | 50% מהדירות ישווקו לזכאי משרד השיכון במחיר של כ-1.1 מיליון שקל לדירת 3 חדרים

רובע פארק לכיש | הדמיה: ארי כהן אדריכלים

נבחרו חמישה יזמים שיבנו 615 יח"ד ברובע פארק לכיש. ברובע החדש של אשדוד, מתוכננת להיבנות שכונת מגורים חדשה עם בסה"כ כ-2700 יחידות דיור בסך הכל לצד שטחי מסחר, תעסוקה וקריית ספורט, הכוללת אצטדיון כדורגל, אולם כדורסל ובריכה אולימפית. הרובע ימוקם בחלק הצפוני של אשדוד ממזרח לנמל, בין נחל לכיש ממערב לרחוב הרצל ממזרח ויתפרש על כ-617 דונם. לאחרונה השטח המיועד לבניה גודר וחברת אורון תשתיות בע"מ החלה בעבודות התשתית, אשר יארכו 24 חודשים ועלותן כ-45 מיליון שקלים.

לפני מספר חודשים פרסמה רשות מקרקעי ישראל (רמ"י) את המכרז הראשון לשיווק אחת הקרקעות ברובע. במסגרת זו נבחרה חברת "עמרם אברהם" לבניית 1028 יחידות דיור על שטח של 29 דונם ברובע החדש, כאשר מחצית מיחידות הדיור ישווקו במחיר מופחת של כמיליון שקלים לדירת 3 חדרים 75 מ"ר ו-1.4 מיליון שקלים לדירת 4 חדרים 100 מ"ר. יתר הדירות ישווקו בשוק החופשי. 

רשות מקרקעי ישראל פרסמה מאז מכרזים נוספים לשיווק הקרקע והשבוע נבחרו חמישה יזמים חדשים שיבנו יחד 615 יחידות דיור על שטח של כ-20 דונם ברובע. 

החברות שזכו במכרזים על הקרקע הן: חברת "ליאם נחמיאס חברה לבניין בע"מ", שתבנה 99 יחידות דיור: חברת "מ.ח.נחמיאס יזום ובניה בע"מ", שתבנה 64 יחידות דיור: חברת "חי נחמיאס ייזום והשקעות בע"מ", שתבנה 120 יחידות דיור: חברת "אחים אוזן חברה לבנייה בע"מ" ,שתבנה 162 יחידות דיור וחברת "סלע בינוי בע"מ", שתבנה 170 יחידות דיור.

ראש העיר אשדוד, ד"ר יחיאל לסרי: "מחזון למציאות – אנו ממשיכים במלוא המרץ לקדם את בנייתו של רובע פארק לכיש אשדוד. אני מברך את היזמים שנבחרו לבנות עוד מאות יחידות דיור ברובע, כאשר מחציתן ישווקו לזוגות צעירים. זו עוד בשורה חשובה מאוד לצעירי העיר ותושביה. מחיר דירת 3 חדרים 75 מטר תימכר במחיר של כ-1.1 מיליון שקלים ודירת 4 חדרים תימכר בכ- 1.5 מיליון שקלים. יחד עם משרד השיכון נמשיך לקדם את יתר הפרויקטים והתכניות על מנת לתת מענה של מגורים בעיר".

ראש מינהלת הסכם הגג באשדוד, אייל דוידוביץ': "מנהלת הסכם הגג מברכת את היזמים על זכייתם במגרשים לבניית הפרויקטים ברובע החדש. המנהלת ועיריית אשדוד ימשיכו לקדם פתרון הולם לביקוש לדיור במחיר מופחת ולביקוש לדירות בכלל ברחבי העיר".

כתיבת תגובה