נבחרת ה AMG של מרצדס חנכה את מסלול המרוצים בשדה תימן

המרוץ הבינלאומי החדש נחנך בשדה תימן שבנגב, כאשר לטובת האירוע הובאו דרומה נבחרת רכבי ה-AMG של הקונצרן

השקת המסלול. צילום רונן טופלברג.

'כלמוביל', יבואנית מרצדס בישראל, חנכה אתמול את מסלול המרוץ הבינלאומי החדש בשדה תימן שבנגב. לטובת האירוע הובאו דרומה נבחרת רכבי ה-AMG של הקונצרן, שנולדה על מסלול המרוצים לפני יותר מ – 50 שנה ומציגה מסורת מפוארת של הנאה מוטורית וספורטיבית המבוססת על חדשנות טכנולוגית.

עוד קודם הפתיחה הרשמית של מסלול המרוץ בשדה תימן, אפשרה מרצדס לחברי חוג הלקוחות MERCEDES INSPIRE לחוות את ביצועי הנהיגה של דגמי ה – AMG. הדגמים מתאפיינים בביצועים ודייקנות הנהיגה, מציגים נהיגת תכלית דינמית במסלול המרוץ . בין דגמי הקצה עליהם תתקיים נהיגת ההדגמה ניתן למנות: C63 S Coupe, CLA 45 4Matic, E-Cabriolet, SLC43, SL400 45,  GLA45  4Matic ועוד במגוון תחנות נהיגה.

אריאל פינטו, מנכ"ל קבוצת רכבי היוקרה ב'כלמוביל' מרצדס , מציין כי דגמי ה – AMG של הקונצרן, המהווים את חוד החנית של הקונצרן בכל הקשור לביצועים ולנהיגה מתקדמת,  רשמו מתחילת 2018 צמיחה דו ספרתית משמעותית במכירות בישראל.

לדבריו, "'כלמוביל' מרצדס ממשיכה להנגיש את חוויית הנהיגה ברכבי מרצדס עבור לקוחות בישראל והפעם בחרה לקיים זאת  על ידי יישום נהיגה מתקדמת בדגמי AMG במסלול המרוץ החדש בשדה תימן, המציע חווית נהיגה כמיטב מסלולי המרוץ הבינלאומיים".

צילומים רונן טופלברג

MERCEDES AMG DRIVING EVENT
MERCEDES AMG DRIVING EVENT
MERCEDES AMG DRIVING EVENT
MERCEDES AMG DRIVING EVENT

כתיבת תגובה