נייט סטארטאפ גראט – הלל פולד

הלל פולד הוא אדם שקשה להגדיר מה שהוא עושה – הוא כתב-עיתונאי בנושאי טכנולוגיה שמופיע באתרים הכי גדולים בעולם, יש לו ערוץ יוטיוב, הוא עוזר בהשמה לסטרטאפים והוא מומחה לפרודוקטיביות. אני עוקב אחריו כבר הרבה זמן והכנסתי הרבה מהמתודות שלו לחיים שלי. 

פודקאסט - יהודה אדלר

את כל זה הוא התחיל בתור כתב טכני (מכירים את החוברות שאתם מקבלים עם מוצר חשמלי? אז זה) ומתוך תשוקה הוא פתח בלוג שסקר את עולם הסטארטאפים וטכנולוגיות, פתאום הוא התחיל לקבל פניות מסטארטאפים שרצו שהוא ייעץ להם.  

אז מה הוא חושב על עולם הסטארטאפים במיוחד עכשיו, לאור כל מה שקורה עם WEWORK, והשאלות שאנשים שואלים את עצמם לגבי האמת של עולם הסטארטאפים, את הנאום שהוא נתן לגבי אבא אדם נוימן לא יכולתי לצפות למשהו יותר טוב, הוא ניתח את הסיפור באופן ברור, חבל שהפרק הזה לא עלה לפני שבועיים.

דיברנו על איך הוא מצליח להיות כל כך פרודוקטיבי ועל כל מיני טריקים שהוא המציא, כדי להפוך ליותר יעיל, היה ממש מלא השראה. חוץ מזה הוא הסביר למה הראיונות שאני עושה, הם דבר כל כך טוב. 

נגענו גם בנקודה כואבת במיוחד בשבילו, הרצח הנתעב של אחיו בפיגוע לפני כשנה בערך ואיך זה השפיע עליו. היה פרק מאוד פתוח ואנושי. 

פרק חובה לכל מי שיש לו נשמה יזמית או עוסק בתחום היח"צ, פרסום, שיווק.

 

רוצים לקבל עוד מיהודה אדלר >>>>https://mailchi.mp/0865d34b0e78/podcastbiznes

ליצירת קשר אישי עם יהודה אדלר [email protected]

 

 

כתיבת תגובה