נתפס ברשת: הפוסט הביא למעצר עבריין התנועה

הרשת החברתית והמצלמות בטלפון הסלולרי חוסכות עבודה למשטרה ומביאות לאיתור נהגים עבריינים • כך נעצר נהג מכסייפה לאחר שתועד מבצע עקיפה בקו הפרדה רציף

נתפס ברשת. המשאית בעקיפה | צילומסך: משטרת ישראל

לפני מספר ימים הובא לידיעת המשטרה על אודות פרסום פוסט ברשת החברתית. כשלעצמו, אין בפוסט כל חידוש, אולם מצפיה בו עולה כי מתועד על גבי המסך נהג משאית המבצע עקיפה באופן מסוכן על קו הפרדה רציף.

היות ומעשים כאלה קורים בכל יום – היינו מצפים להתייחסות אזוטרית מצד המשטרה. אולם מסתבר, שיש חידושים ושינויים במדיניות האכיפה במשטרת ישראל.

עם קבלת הפנייה, במשטרה ראו את האירוע בחומרה והעבירו לטיפול היחידה המרכזית באגף התנועה משטרת ישראל. לאחר מאמצים ופעולות חקירה הצליחו בלשי אגף התנועה לאתר את הנהג ולעכבו לחקירה.

במהלך פעולות החקירה עלה כי העקיפה המדוברת בוצעה לפני כשבועיים על כביש 40 כחצי ק"מ מצומת נאות סמדר, כאשר הנהג – תושב כסייפה בן 41 – היה בדרכו מכיוון אילת למצפה רמון.

בתום החקירה הוא שוחרר עם הזמנה לבית המשפט ובימים הקרובים יוגש נגדו כתב אישום באמצעות מחלקת תביעות תעבורה של משטרת ישראל.

מהמשטרה נמסר כי היא "תפעיל את כל האמצעים העומדים לרשותה ע"מ למצות את הדין עם עברייני תנועה, ותנהג באפס סובלנות כלפי עבירות מסכנות חיים".

כתיבת תגובה