סטנדרט חדש בהשבחת רכב בישראל: נחנך המתחם החדש של AVIS

קבוצת UMI חנכה הבוקר את מתחם השירות המרכזי החדש של חברת AVIS  בצמוד למטה הנהלת הקבוצה בלוד. בהקמת המתחם החדיש והמתקדם הושקעו כ- 30 מיליון ₪.

מתחם השירות מבט מלמעלה- קרדיט צילום שגיא מורן.

על פני שטח של כ-26 דונם ובהשקעה של 30 מיליון שקלים – נחנך הבוקר מתחם השירות המרכזי החדש של AVIS, בלוד. כ-18 דונם מיועדים חניות עבור הרכבים המטופלים (600 חניות), 7 דונם סביבת עבודה, 82 עמדות עבודה וכ-700 מ"ר משרדים. המתחם החדש מציג בשורה חדשה בהשבחה, תיקון, תפעול ושירות צי רכב בענף: 400 רכבים צפויים לעבור במתחם מדי יום וכל רכב היוצא מהמתחם יעבור סדרה של 127 בדיקות איכות קפדניות.

במתחם השירות החדש שנבנה על פי תפיסה ירוקה, הותקנו מערכות טכנולוגיות מהמתקדמות ביותר, עם ציוד חדשני ומתקדם וכל המתחם מפוקח ומבוקר מתוך חדר בקרה מרכזי הכולל בין היתר תיעוד ממוחשב לתנועות הרכב במתחם וחניות ממחושבות. בתפעול המתחם מתקיימים שיתופי פעולה אסטרטגיים עם שותפים מובילים וביניהם: 'קומפיוטסט', 'יונייטד שיא' ו'אוטו לוקס'.

דוד עיני, יו"ר ומנכ"ל קבוצת UMI  ציין: "קבוצת UMI  פועלת מיום הקמתה במטרה להיות גורם מוביל בתעשיית הרכב בישראל, תוך התמקדות בלקוחותיה, עובדיה ומתן שירות מקצועי, איכותי ואמין. חנוכת מתחם השירות המרכזי הינו אבן דרך נוספת ומרכזית בביסוס מעמדה של קבוצת UMI כחברה הנמצאת בחזית הטכנולוגיה ופועלת למתן שירות בסטנדרט אחר".

אבישי לוי, משנה למנכ"ל קבוצת UMI  ומנכ"ל  AVIS הוסיף: "מתחם השירות החדש הוקם לאחר תכנון ומחשבה רבים, הן ברמת השירותים שיינתנו, זרימת הטיפול ברכבים ממחלקה למחלקה וייעול תהליכי העבודה באופן מקסימלי.  מאחורי הקמת המתחם עמד החזון לרכז את כלל הפעולות התפעוליות של הקבוצה תחת קורת גג אחת, הצבת הלקוח במרכז ומתן שירות מתקדם, מעמיק ומקצועי יותר לכלל לקוחותינו בתחומי מכירת הרכב, הליסינג וההשכרה".

 לוי אף הציג את רשימת לקוחות העוגן של אוויס וביניהם: ebay, MARVELL, Google, Microsoft ורבים נוספים. לדבריו, AVIS מציעה נכון להיום למעלה מ-100 דגמים מ-14 יבואנים שונים מולם היא עובדת ובכך מציעה מנעד רחב של רכבים ובסגמנטים שונים. 

אגב, במתחם צפויים לעבוד כ-80 עובדים המחולקים ל-8 מחלקות שונות: קליטת רכבים, קומפיוטסט, מכונאות, פחחות, צמיגים, פוליש ושטיפה, בקרת איכות וחדר צילום.

הפחחיה במתחם השירות. קרדיט צילום שגיא מורן

לאחר מכן סקר המנכ"ל את החזון מאחורי מתחם השירות המרכזי החדש, שתכנונו החל עוד בשנת 2014 ובנייתו החלה בשנת 2016. בנוסף לסקירה על המתחם החדש, לוי חשף גם את סל הנתונים של AVIS  לשנה האזרחית 2018. מדובר למעשה ב-4 מוצרים חדשים בעולמות מכירת רכב, השכרה, וחוויית השירות:

שירות –AVIS DREAM  שירות ראשון מסוגו בארץ, המאפשר השכרה על בסיס יומי של דגמי ספורט ויוקרה חלומיים כגון אחת ממכוניות השרירים האמריקאיות- השברולט קמארו וקאדילק XT5/CTS, הדגם המשפחתי של יגואר, דגם  ה-XE או את רכב המנהלים המפנק של מרצדס- מרצדס C180 . השירות ניתן בכל הארץ ובכל אחד מ-16 סניפי ההשכרה של AVIS בישראל או באתר AVIS (מותנה באישור טלפוני). השירות ניתן לכל אדם מגיל 30 ומעלה.

שירות AVIS'  עד הבית- מעתה רוכשי רכב יד שנייה אינם צריכים להגיע לסניף על מנת לאסוף את הרכב שרכשו. נציג 'AVIS עד הבית יביא את הרכב עד לפתח ביתם- ללא כל עלות.

שירות Moving' 'AVIS- שירות לצרכן העסקי והפרטי המאפשר לשכור רכב מסחרי, טנדרים וטנדרונים לשימוש יומי וחודשי, כגון העברת דירה, משלוחים והעברות קטנות. בנוסף, חברה AVIS לחברת Cartonix ותצייד את לקוחות השירות בקרטונים שיקלו על המעבר.

אפליקציית השירות ' AVIS בכף ידך'- מעניקה ללקוחות AVIS חווית שירות מתקדמת, המאפשרת ללקוחות ביצוע מגוון פעולות באמצעות הנייד, בפשטות, בקלות וביעילות. בין השירותים הניתנים באפליקציה ניתן לתאם טיפול תקופתי, לדווח על תאונה, לחצן מצוקה 24/7 המחובר ישירות למרכז שירות הלקוחות של AVIS, ניווט למרכזי שירות, שמירת מסמכים אישיים קבלת תזכורות והטבות וכן אפשרות לקבלת הודעות ישירות ממנהל צי הרכב בחברה

חברת Avis נחשבת למובילה בתחומה בישראל, עם צי רכב של כ-32 אלף כלי רכב, 33 סניפי מכירת רכב מבעלות קודמת המוכרים כ-15 אלף רכבים בשנה (שנת 2017 ) ו- 16 סניפי השכרת רכב.  לחברה 5,200 סניפי השכרה, ב-165 מדינות ברחבי העולם, וביעדים מרכזיים, צי כלי רכב חדיש, נוכחות בכל נמלי התעופה המרכזיים, מערכות ניווט לוויני ועוד.

מתחם השירות מבט מבפנים. קרדיט צילום שגיא מורן.

כתיבת תגובה