עבור 888 מיליון ש': דניה ואלקטרה יקימו את פרויקט DUO בת"א

דניה ואלקטרה בניה יקימו את פרויקט DUO, "סמל דרום", בתל אביב בתמורה ל-888 מיליון שקל | הפרויקט כולל הקמת שני מגדלי מגורים בני 54 קומות כל אחד, שטחי המגורים יגיעו לכ-100,000 מ"ר ב-668 יח"ד | הפרויקט יכלול 5 קומות חניון תת קרקעיות וכ-12,000 מ"ר שטחי מסחר

פרויקט Duo תל אביב | הדמיה: 3DVISION

הבוקר דווח על אישורם של ועדת הביקורת ודירקטוריון חברת דניה, מיום חמישי האחרון, בדבר התקשרותה של חברת דניה יחד עם חברת אלקטרה בניה בהסכם עם אפריקה מגורים וקבוצת יזמים נוספים, לביצוע עבודות הקבלנות בפרויקט DUO "סמל דרום" בתל אביב, במסגרת מיזם משותף.

פרויקט Duo תל אביב, שיוקם ביוזמת אפריקה ישראל מגורים וקבוצת יזמים נוספים, מצוי במתחם הרחובות ארלוזורוב-אבן גבירול ובן סרוק בעיר. הפרויקט כולל הקמת שני מגדלי מגורים בני 54 קומות כל אחד, בשטח מגורים כולל של כ-100,000 מ"ר ובסה"כ 668 יח"ד (לשני המגדלים יחד), 5 קומות חניון תת קרקעיות בשטח כולל של כ-40,000 מ"ר, שטחי מסחר בשטח כולל של כ-12,000 מ"ר ומבנה ציבור. התמורה למיזם המשותף של דניה-אלקטרה בגין הפרויקט צפויה לעמוד על כ-888 מיליוני ₪. התמורה תהא צמודה למדד תשומות הבניה למגורים לפי מנגנון שנקבע בין הצדדים, אשר תשולם לחברה ולאלקטרה בהתאם לקצב התקדמות העבודות, שצפויות להימשך כ-4.5 שנים לטופס 4 לפי החוזה. ההתקשרות לביצוע הפרויקט כפופה לאישור האסיפה הכללית של אפריקה מגורים וכן לעמידת המיזם המשותף בהוראות חוק התחרות.

רונן גינזבורג, מנכ"ל חברת דניה: "פרויקט Duo תל אביב מביא בשורה חדשה של מגורי איכות ברמה הגבוה ביותר ללב ליבה של תל אביב. הוא ממוקם על צומת הקווים הירוק והסגול של הרכבת הקלה, ויכלול שטחי מגורים, ציבור ומסחר. בכפוף לקבלת כל האישורים הנדרשים, אנו נשמח לקחת חלק בבניית פרויקט דגל זה, שתוכנן על ידי אבנר ישר. אנו סמוכים שבניית הפרויקט תעשה על הצד הטוב ביותר, תוך עמידה מלאה בלוחות הזמנים ועל פי התקציב".

 

איתמר דויטשר, מנכ"ל אלקטרה בע"מ: "פרויקט Dou יהיה, ללא ספק, אחד מפרויקטי הדגל של תל אביב, בזכות מיקומו המרכזי בעיר, הסמוך, בין היתר, לקו הירוק של הרכבת הקלה, שאלקטרה תחל להקים במקביל, והודות לייחודיותו האדריכלית, זהו פרויקט עירוב שימושים מורכב ומשמעותי נוסף, המתווסף לצבר העבודות שלנו, ומהווה דוגמא נוסף לידע והנסיון המגוונים הקיימים באלקטרה, המסייעים לנו להוביל בהקמת פרויקטים משמעותיים מסוג זה".

כתיבת תגובה