עומדים ב'גהה'? באוטובוס, הייתם עוקפים את הפקק

התכנית לשדרוג כביש גהה בין מחלף גן רווה למחלף מורשה יוצאת לדרך • השרה רגב: "אנחנו משחררים את הפקק ופותחים נתיב לתחבורה ציבורית באחד מהצירים העמוסים במרכז הארץ. מטרתנו היא להפוך את הנסיעה בתחבורה הציבורית לאטרקטיבית, מהירה ונגישה יותר לציבור כי זו הדרך היחידה להיחלץ מהפקקים"

פקקים | צילום: פלאש 90

אור ירוק לנתיבי תחבורה ציבורית (נת"צים) בכביש גהה. הוועדה לתשתיות לאומיות (ות"ל) אישרה היום (שלישי) את תכנית משרד התחבורה לשדרוג כביש גהה (כביש 4) בין מחלף גן רווה למחלף מורשה, סמוך להוד השרון ורמת השרון. התכנית כוללת תוספת של נתיבי תחבורה ציבורית במרכז הכביש, באחד מקטעי הדרך העמוסים ביותר בארץ.

שרת התחבורה מירי רגב ציינה כי משרד התחבורה ממשיך לקדם את מערך התחבורה הציבורית בכל רחבי הארץ, כך שינתן מענה תחבורתי מהיר ויעיל, לתושבי מרכז הארץ והפריפריה כאחד ובכך להבטיח שיוויון תחבורתי לכל אדם בישראל.

"באמצעות התוכנית שאושרה היום בות"ל, אנחנו משחררים את הפקק ופותחים נתיב לתחבורה ציבורית באחד מהצירים העמוסים במרכז הארץ. מטרתנו היא להפוך את הנסיעה בתחבורה הציבורית לאטרקטיבית, מהירה ונגישה יותר לציבור כי זו הדרך היחידה להיחלץ מהפקקים", הוסיפה השרה רגב.

נתיבי התחבורה הציבורית החדשים בכביש גהה יתחברו לכבישי הרוחב החוצים אותו, תוך שיפור הממשקים עם צירי תחבורה ציבורית מרכזיים ומרכזי תחבורה משולבים בצמידות לכביש. ובכללם בקו האדום, הסגול והחום של הרכבת הקלה בתל אביב, חניון "חנה וסע" במורשה ומסופי תחבורה ציבורית שונים.

במסגרת הפרויקט מקודמת גם מנהרת תשתיות במקטע הצפוני עבור קווי מתח, תשתיות קווי דלק ותקשורת וקווי תשתית נוספים. שדרוג הכביש תוכנן ויבוצע על ידי משרד התחבורה, באמצעות חברת נתיבי ישראל.

כתיבת תגובה