עופו על זה: ב'אל-על' מציגים שובר נסיעה ב-Gett

אלטרנטיבה ראויה לטיסות הלואו קוסט? • בחברת 'אל-על' פותחים במבצע שיתוף פעולה עם חברת 'gett' • איך ניתן לממש את המבצע? והאם הוא תקף לכל היעדים? • נסיעה וטיסה לאורך כל הציר

טקסי של gett | צילום: יח"צ

'אל על' מציגה אלטרנטיבה ללואו קוסט: טסים עם אל-על, ונהנים מנסיעה לשדה התעופה חינם עם המוניות של Gett.

כידוע, גם לאחר רכישת טיסה זולה באחת מחברות הלואו קוסט השונות, עדיין יש הוצאות רבות בכל נוגע לטיסה, כאשר פעמים רבות קורה שהמונית לשדה התעופה עולה כמעט כמו כרטיס הטיסה ואף יותר מכך. הדבר גורם לכך שגם לאחר שלקוח רוכש כרטיס טיסה במחיר זול, עדיין ייתכן שבשורה התחתונה הוא יהיה עם ארנק קל יותר, עקב ההוצאות המשניות שלא מתמעטות.

כעת, יוצאים באל-על במבצע מיוחד, לפיו מי שירכוש באתר אל-על כרטיס טיסה ליעדים נבחרים, יקבל שובר הטבה בסך של עד 150 שקלים, עבור נסיעה במונית של Gett לנתב"ג. באל-על מדגישים כי על מנת לקבל את ההטבה יש לרכוש את כרטיסי הטיסה דרך אתר אל-על ולא דרך הסוכנים השונים.

המבצע בתוקף כעת, והוא ימשיך עד לתאריך ה-11 למרץ. בזמן הזה, תוכלו לרכוש באתר אל-על כרטיסים לטיסות שיוצאות מישראל עד סוף חודש אפריל. המבצע תקף להזמנת טיסה ליעדים הבאים: ניו יורק, בוסטון, טורונטו, לוס אנג'לס, מיאמי, הונג קונג, בנגקוק, בומביי, בייג'ינג' ויוהנסבורג.

הלקוחות שירכשו את כרטיסי הטיסה בתאריכים הרלוונטיים, יקבלו שובר שובר הטבה בסך של עד 150 ₪, עבור מונית של חברת 'Gett שתיקח אותם בנחת ובשקט לשדה התעופה בן גוריון, למימוש בטיסתם הקרובה.

הדרך שבה תתבצע ההטבה היא ע"י קוד קופון שישלח ללקוחות כ-48 שעות לפני ההמראה, הלקוח יוכל להזין את הקוד באפליקציה של Gett, וכך לממש את ההטבה ולא להסתבך עם מטבעות השקלים שנשארים בדרך כלל כעודף מהמונית ותקועים לנו כל הטיול בכיס האחורי של המכנס, ללא אפשרות להשתמש בהם בארץ העמים…

כתיבת תגובה