עם קבלת הרישיון: ישראכרט תחל בשיווק מוצרי ביטוח

ישראכרט מקימה זרוע פעילות חדשה: קיבלה רישיון לשיווק מוצרי ביטוח • אורי אלון משנה למנכ"ל ישראכרט: "מתכוונים להתחיל בפעילות  כבר ב-2021. הצעד הראשון יהיה בעבודה מול מספר חברות ביטוח"

אורי אלון, המשנה למנכ"ל ישראכרט | צילום: יוסי זלינגר

ישראכרט נכנסת רשמית לתחום הביטוח. הקבוצה מדווחת היום, כי קיבלה רישיון למכירה ושיווק של מוצרי ביטוח מרשות שוק ההון, הביטוח והחיסכון. בעקבות קבלת הרישיון, צפויה ישראכרט להתחיל לשווק כבר בשנת 2021 מגוון מוצרי ביטוח – תחום שהוגדר כאחד ממנועי הצמיחה של הקבוצה.

ישראכרט הודיעה  כי המודל בו תפעל יהיה באופן שלישראכרט לא יהיה אינטרס כלכלי לשווק פוליסה של חברת ביטוח מסוימת, כאשר היא תתפקד כ"סוכן אובייקטיבי" וזאת על מנת להבטיח מגוון רחב של מוצרי ביטוח  ואת השירותים הטובים והמתאימים ביותר.

כחלק ממערך התשלומים הדיגיטליים שישראכרט מובילה בימים אלה – המתבטאת בהשקה בחודש יולי  2020 של  שירות ANYPAY, המאפשר תשלום ללא מגע באמצעות הסמארטפון – ישווקו מוצרי הביטוח בפלטפורמות דיגיטליות כחלק מהחזון של החברה להוזלת עלויות ללקוחות.

את הכניסה לעולם הביטוח הוביל אורי אלון המשנה למנכ"ל ועל מנת להקים ולנהל את הפעילות החדשה בצורה יעילה גייס אלון את גלעד שמחוני, שיכהן תחתיו כמנהל פעילות הביטוח בקבוצה. שמחוני מגיע עם ניסיון עשיר ומגוון בענף הביטוח, לאחר שכיהן בתפקידי ניהול בכירים במשך 16 שנים בקבוצת הפניקס לרבות כסמנכ"ל שיווק וערוצי הפצה ומנכ"ל סוכנויות הביטוח שבבעלותה. שמחוני גם ייסד וניהל את חברת mySupermarket, מפעילת פלטפורמות דיגיטליות לקניה והשוואת מחירים של מוצרי צריכה (CPG) בארץ ובחו"ל ומחוללת חדשנות ותחרות משמעותית בזירת הקמעונאות הדיגיטלית.

אורי אלון משנה למנכ"ל קבוצת ישראכרט: "אנחנו שמחים על קבלת הרישיון לשיווק מוצרי ביטוח. כפי שהמנכ"ל הציג במסגרת האסטרטגיה העסקית של הקבוצה, תחום הביטוח הינו מנוע צמיחה חשוב ואנו מתכוונים להתחיל בפעילות זו במהלך 2021 תוך הבאת בשורה משמעותית לצרכנים.

"לישראכרט יתרונות מובנים, וניסיון תפעולי מורכב במערכות נתונים פיננסיות, שיאפשרו תוך פרק זמן קצר יחסית להציע ללקוחותיה הצעות תחרותיות. המטרה שלנו היא להפוך לשחקן מרכזי בשוק זה, לכן, הצעד הראשון שלנו הוא לעבוד מול מספר חברות ביטוח, על מנת שנוכל להביא ללקוחות את ההצעות הטובות ביותר ולוודא כי האינטרס העיקרי בשיווק הביטוח שלנו הוא טובת הצרכן הישראלי".

עוד הוסיף אלון, כי "בלי אמון ההנהלה בראשות ד"ר רון וקסלר ורשות שוק ההון, לא היינו יכולים בזמן קצר לקדם את הרישיון לתחילת הערכות לטובת תחרות שתיטיב עם הלקוחות".

כתיבת תגובה