עמותת 'מסוגלים' לילדים אוטיסטים ערכה נופש חוויתי לאמהות.

במהלך ימי הנופש נהנו האימהות מפעילויות מגוונות כאשר מתנדבות של העמותה מעניקות טיפול מסור לילדים שנשארו בבית * גולדי רייסנר מייסדת העמותה: "המשוב החיובי הרב שאנו מקבלים מוכיח את הנחיצות"

עשרות אימהות לילדים בספקטרום האוטיסטי השתתפו בנופש חוויתי שקיים ארגון 'מסוגלים' במלון בקיבוץ ניר עציון שבהרי הכרמל .

האימהות שיצאו באוטובוסים מאורגנים שהובילו אותן לקיבוץ ניר עציון נהנו כבר עם הגעתן לאוטובוסים מארוחת בוקר ושלל מיני מתיקה וצידה לדרך.

עם הגעתן למלון ציפתה לכל אחת מהמשתתפות ערכה כיבוד יוקרתיות ומפנקות, ומשחק לילדים שבבית, כאשר במסוגלים השקיעו מחשבה רבה ותשומת לב לפרטים הקטנים על מנת להנעים את זמנן של האימהות שנאלצות להתמודד עם האתגרים הרבים המאפיינים גידול ילדים אוטיסטים.

במהלך ימי הנופש נהנו הנשים ממגוון פעילויות במלון וממרחבי הדשא המוריקים, מההפעלות מגבשות, סדנאות והרצאות.

חלק ניכר מהנופש הוקדש לשיחה בין האימהות שחלקו את ניסיונן והמשאבים שצברו בעמידה באתגר הטיפול הילד.

בשעה שהאימהות נהנו מהחופשה הקצרה שאפשרה להן להתאוורר מהאתגרים הקשים עימם הם מתמודדות,  ביקרו מתנדבות העמותה וסיעות מקצועיות  של העמותה  בבתי המשפחות תוך שהן מעניקות טיפול מסור לילדים שבבית.

בתום הנופש שבו האימהות לביתן בכוחות מחודשים והביעו הכרת תודה רבה למארגני הנופש וראשי עמותת 'מסוגלים' הפועלת לילות כימים למען רווחת הילדים האוטיסטים ובני משפחותיהם וציינו גם את הגב' ח. אוזנה שניהלה את הנופש החוויתי.

גולדי רייסנר מייסדת עמותת 'מסוגלים': "קייטנת נופש האימהות מהווה עוגן של מרגוע לאימהות ולכל בני שמפחתם והדבר תורם תרומה רבה לבריאותן. המשוב החיובי הרב שאנו מקבלים מוכיח את הנחיצות".

תגובה אחת ל: "עמותת 'מסוגלים' לילדים אוטיסטים ערכה נופש חוויתי לאמהות."

  1. מה קרה להגרלה שהיו אמורים לערוך במרץ-אפריל 2021? עם שני דופלקסים בטבריה? איפה תוצאות ההגרלה? מה קורה כאן?

כתיבת תגובה