פיילוט: מחירי החתונות של 'מיר' – לכלל הציבור

ה'לואו קוסט' מגיע גם לתחום החתונות • מנה ב-28 שקלים לחתונה – זהו המחיר שיידרשו המחותנים לשלם לצד הנחות גם על מחיר האולמות • פיילוט לחורף הנוכחי בלבד

28 ש"ח למנה בחלק מהאולמות. היכלי תמיר

היכלי ת'מיר': בשבועות האחרונים נתקלו תלמידי ואברכי ישיבת מיר, בהודעה מטעם הת"ת המסבסדת את מחירי החתונות בהיכלי תמיר למחירים מוזלים במיוחד.

'ביזנעס' מתרחב בניו-מדיה: מהיום, כל העדכונים – גם בוואטסאפ!

מאחורי היוזמה עומד שיתוף פעולה בין 'היכלי תמיר' לת"ת של ישיבת מיר. ההוזלה המדוברת הינה משמעותית במיוחד, עם הנחה בסבסוד עלות שכירות האולמות, והנחה נוספת על מחיר המנה עד לסך של 28 ₪ בלבד לשוכרים את היכל ג' והאולם העגול.

חברי הת"ת הודיעו כי ההנחה המדוברת מיועדת עבור לומדי ישיבת מיר, אך גם בוגרי הישיבה ידידיה וכלל ציבור בני התורה יכול ליהנות ממנה בפיילוט ראשוני שיערך כעת עד לתאריך ח' בניסן ובכך, להשיא את ילדיהם בכבוד ב'היכלי תמיר'.

המודעה לצד היכל הישיבה

מחירי האולם גבוהים משמעותית ביחס לאולמות החסד עקב כך שהמתחם נמצא במיקום מרכזי, (מחיר היכל א' 17,250 ₪ ומחיר היכל ב' 14,250 ₪) ובמסגרת ההנחות ניתן לקבל הנחה בסך 2,000 דולר עבור היכל א' והתשלום עבור החתונה בו תהיה 9,800 ₪ בלבד לאחר ההנחה. ההנחה להיכל ב' תעמוד על סכום של 1,940 דולר – הוי אומר:  7,000 ₪ בלבד.

השוכרים את שתי האולמות הקטנים היכל ג' + האולם העגול ישלמו על האולם סך של 6,000 ₪ ויקבלו הנחה נוספת וישלמו עבור מנה 28 שקלים בלבד, המהווה מחיר חסר תקדים לעריכת חתונה.

על מנת לקבל את ההנחה ניתן לפנות לת"ת של ישיבת מיר, כאשר לאחר בירור פרטים ואישור ההנחה, מקבלים קוד שובר שאיתו פונים למשרדי היכלי תמיר ומקבלים את ההנחה המדוברת.

כתיבת תגובה