פינרג'י מדווחת על סיום מוצלח לפיילוט שנערך בהודו

במסגרת הפיילוט שערכה חברת פינרג'י בהודו, מערכת הגיבוי של החברה הותקנה בשני אתרי תקשורת פעילים בהודו של חברת מגדלי התקשורת | בכל אתר תקשורת נרשמו מספר שעות של הפסקות חשמל בכל יום, כולל הפסקות חשמל של למעלה מ-10 שעות, ומערכת הגיבוי של החברה סיפקה גיבוי מלא של מאות שעות במצטבר לשני האתרים בכל הפסקות החשמל | לאור סיומו המוצלח של הפיילוט, החל משא ומתן בין החברה וחברת מגדלי התקשורת

דיוויד מאייר, מנכ"ל פינרג'י | צילום: יח"צ

בצל ביקורו של ראש הממשלה נפתלי בנט בחברת פינרג'י בשבוע שעבר לקראת נאומו בוועידת האקלים שהתקיימה בגלזגו, ולאחר שהודיעו בחודש אוגוסט על השקת פיילוט בהודו, הבוקר (רביעי) מדווחת החברה על השלמה מוצלחת של פיילוט בהודו עם אחת מחברות מגדלי התקשורת הגדולות בעולם עם כ-180,000 אתרי תקשורת, ולאור סיומו המוצלח של הפיילוט, החל משא ומתן בין החברות, לטובת התקנת מערכות הגיבוי של פינרג'י באתרים שבבעלות החברה.

פינרג'י היא חברה ישראלית הפועלת בתחום האנרגיה הירוקה, העוסקת בפיתוח מערכות לייצור, גיבוי ואגירת אנרגיה נקייה המבוססות על טכנולוגיית מתכת-אוויר. טכנולוגיית מתכת-אוויר מאפשרת הפקת חשמל משילוב של חמצן מהאוויר החופשי עם מתכות – אלומיניום ואבץ.

במסגרת הפיילוט, מערכת הגיבוי של החברה הותקנה בשני אתרי תקשורת פעילים בהודו של חברת מגדלי התקשורת. בכל אתר תקשורת נרשמו מספר שעות של הפסקות חשמל בכל יום, כולל הפסקות חשמל של למעלה מ-10 שעות, כאשר מערכת הגיבוי של החברה סיפקה גיבוי מלא של מאות שעות במצטבר לשני האתרים בכל הפסקות החשמל. במסגרת הפיילוט, חברת מגדלי התקשורת יכלה להתחבר למערכת הניטור ושליטה מרחוק ולפקח אחר מצב הגיבוי בכל אתר.

לאור סיומו המוצלח של הפיילוט, החל משא ומתן בין החברה וחברת מגדלי התקשורת, לטובת הצטיידות של חברת מגדלי התקשורת במערכות גיבוי של פינרג'י באתרים שבבעלותה. עם זאת יובהר, כי אין וודאות שהמשא ומתן בין הצדדים יבשיל לכדי התקשרות מחייבת כלשהי.

יש לציין כי מערכת הגיבוי של החברה מספקת פיתרון אנרגיה נקי ללא פליטות מזהמות, בהלימה עם רצון חברת מגדלי התקשורת לצמצם את השימוש בגנרטורי דיזל מזהמים. בנוסף, פינרג'י רואה חשיבות מיוחדת לעבודתה עם חברת מגדלי תקשורת ההודית, שכן למיטב ידיעת החברה, קיימת מגמה עולמית של העברת אתרי תקשורת לחברות מגדלים.

בראייתה של החברה, הפיילוט המתואר בדיווח זה וכן הדגמות ופיילוטים נוספים עם חברות בינלאומיות נוספות שביצעה החברה הינם שלב ראשון לקידום מכירות מערכות הגיבוי שלה, וזאת בהתאם ליעדים והאסטרטגיה העסקית שלה. כמו כן, לדעת החברה, הצלחת פיילוט זה מוכיחה שוב כי למערכת הגיבוי של החברה יכולת לספק מענה אף בתנאים קשים, ארוכים וקיצוניים, לרבות מספר שעות של הפסקות חשמל על בסיס יומי.

דיוויד מאייר, מנכ״ל פינרג׳י, אמר עם פרסום הדברים: "אנחנו שמחים לבשר על סיומו המוצלח של הפיילוט שערכנו עם חברת מגדלי תקשורת מהמובילות בעולם. שיתוף פעולה זה, מתווסף לשיתופי פעולה נוספים עליהם דיווחנו, ומחדד את חוזקת מערכת הגיבוי שפיתחנו ואת היכולות שלה לספק מענה לרציפות אנרגטית באתרים קריטיים גם בתנאים קשים, ארוכים וקיצוניים, לרבות מספר שעות של הפסקות חשמל על בסיס יומי ללקוחות החברה פעם אחר פעם. במשך כל תקופת הפיילוט, בחנה ענקית התקשורת ההודית את המערכת ומצאה כי זו עונה על הצורך שבגיבוי לנקודות התקשורת שבבעלותה וכן מספקת פיתרון אנרגיה נקי ללא פליטות מזהמות, העומד בהלימה עם הסנטימנט העולמי שבצמצום פליטת גזי החממה וברצונה של החברה לפעול לצמצום השימוש בגנרטורי דיזל מזהמים".

עוד הוסיף: "זהו שיתוף פעולה אסטרטגי עבורינו שכן החברה הינה אחת משחקני המפתח בתחום מגדלי התקשורת בעולם, ולה כ-180,000 מגדלי תקשורת. הצלחת הפיילוט ובחינת המשך שיתוף הפעולה העתידי מהווה לנו חותמת איכות,  ויעזור לנו בהגשמת התוכנית האסטרטגית שלנו להתרחבות גלובלאלית וחדירה לשווקים נוספים. אנו רואים בהשלמת הפיילוט וכן בהדגמות ובפיילוטים הנוספים עם חברות בינלאומיות נוספות שביצענו כשלב הראשון בקידום מכירות מערכות הגיבוי שלנו".

כתיבת תגובה