'פנגו': "עלייה משמעותית בכמות המשתמשים בבני ברק"

בפגישה שערך מנכ"ל פנגו עם סגן ראש עיריית בני ברק ומחזיק תיק הפיקוח העירוני, הציג הראשון נתונים לפיהם גדל מספר משתמשי השירות בעיר בכ-14% לנוכח הסרת המדחנים מרחבי העיר

שפירא ואלבז בפגישתם. צילום: יח"צ

מנכ"ל 'פנגו' רועי אלבז נפגש עם מנחם שפירא, סגן ראש עיריית בני ברק ומחזיק תיק פיקוח ושיטור עירוני בלשכתו בבני ברק ודן עמו בהעמקת שיתוף הפעולה למען ציבור הנהגים החרדים בעיר. במהלך הפגישה הציג אלבז את התפתחותה של חברת פנגו בשנים האחרונות ואת התאמתה המושלמת גם לציבור הנהגים החרדיים.

בפגישה הוצגו נתוני פנגו לפיהם קיימת עלייה של כ-14 אחוז בכמות המשתמשים בפנגו בבני ברק ובירושלים. אלבז סיפר כי פנגו מציעה את שירותיה למחזיקי כל הטלפונים בהם גם הניידים הכשרים שיכולים להצטרף לשירות ללא עלות ולהשתמש בפנגו באמצעות שיחת טלפון בחיוג ל-4500*.

בפגישה ציין אלבז את שיתוף הפעולה רב השנים עם עיריית בני ברק ואת העמקת קמפיין ההסברה לנהגים במגזר החרדי בעקבות הסרת המדחנים ברשויות מקומיות שונות ובהן בני ברק. שפירא ציין בפני אלבז את סדרת המהלכים בנושא תחבורה המונהגים בעיריית בני ברק ובהם הקמת חניונים, התקנת מצלמות ברחובות מרכזיים שיאפשרו את הגברת האכיפה ועל מנת לשמור על הסדר הציבורי.

שפירא אמר בתום הפגישה כי "פנגו נותנים שירות מעולה למגזר החרדי. שמם הולך לפניהם והם זכו בזאת ביושר. הם הנגישו את השירות לכל המשתמשים בכשר ובמוגן בציבור החרדי ואנו נמשיך לשתף עימם פעולה לתועלת ציבור הנהגים".

כתיבת תגובה