פרויקט נוסף של 'דירה להשכיר' מתאכלס – בשוהם

לאחר שהשיקו את הפרויקט הראשון של חברת דירה להשכיר בהרצליה, אפי נכסים ואפריקה ישראל מגורים משיקות את הפרויקט השני המשותף שלהן בשוהם | במעמד שר הבינוי והשיכון זאב אלקין וראש מועצת שוהם איתן פטיגרו, חנכו החברות 'דירה להשכיר', 'אפי נכסים' ו'אפריקה ישראל מגורים' את פרויקט 'סביוני שוהם פור רנט'

פרויקט דירה להשכיר בשוהם | צילום: יח''צ

החברה הממשלתית דירה להשכיר יחד עם אפי נכסים ואפריקה ישראל מגורים חנכו אתמול את פרויקט סביוני שוהם פור רנט (for rent) במעמד שר הבינוי והשיכון זאב אלקין וראש מועצת שוהם איתן פטיגרו.

לאחר שהקימו את הפרויקט המוצלח הראשון בישראל של חברת דירה להשכיר – גליל ים for rent בהרצליה – אפי נכסים ואפריקה ישראל מגורים משיקות בשכונת הדרים החדשה את הפרויקט השני המשותף שלהן ושל חברת "דירה להשכיר" סביוני שוהם for rent. מדובר בפרויקט הראשון במודל של דירה להשכיר בשוהם בשיתוף המועצה המקומית והעומד בראשה איתן פטיגרו.

הפרויקט החדש כולל 15 בנייני מגורים חדשים, בהם 271 יח"ד בתמהיל מגוון של שתי קומות, חמש קומות ושבע קומות. הדירות בפרויקט כוללות 3,4,5 ו-6 חדרים, דירות גן, מיני פנטהאוזים ופנטהאוזים. מתוכן 135 יח"ד בשכ"ד מפוקח לזכאים העומדים בקריטריונים של משרד הבינוי והשיכון והשאר מושכרות לזכאים נוספים במחירי שוק קבועים.

בטקס גזירת הסרט, שהתתקיים בהשתתפו זאב אלקין שר הבינוי והשיכון ואביעד פרידמן מנכ"ל משרדו, נכחו איתן פטיגרו ראש מועצת שוהם, אהוד אדמתי יו"ר דירה להשכיר, ענבל דוד מנכ"לית דירה להשכיר, אבי ברזילי מנכ"ל אפי נכסים, אריק שפיר סיו"ר קבוצת לפידות קפיטל ומיכה קליין מנכ"ל אפריקה ישראל מגורים.

השר אלקין אמר כי "אנחנו פה בעוד אירוע שמראה איך רעיון הופך למציאות. כל מי שמתסכל היום על שוק הדיור מבין שהכלי של שכירות ארוכת טווח הוא אחד הפרמטרים החשובים ביותר ליציבות. הוא נותן וודאות. שכירות ארוכת טווח היא לא המצאה ישראלית. ההפך הוא הנכון. זה קיים בכל המדינות המפותחות ודווקא אצלנו, זה לא מספיק בא לידי ביטוי. דיור לטווח ארוך הוא שינוי תפיסתי שאנחנו מחויבים לו הפרויקט בשוהם הוא סנונית ראשונה במועצה. יש פרויקט נוסף שהוא כבר בדרך. משרד הבינוי והשיכון יחד עם חברת דירה להשכיר מובילים 60 פרויקטים ברחבי הארץ והתקדמות דרמטית שלא היתה בעבר. אנו נמשיך להעצים את ההשכרה לטווח ארוך ונעמוד ביעד שהצבתי בתחילת השנה ל10,000 יחידות דיור בשנת 2022".

ראש מועצת שוהם, איתן פטיגרו: "שוהם הוא אחד היישובים המבוקשים בארץ. אחת המטרות החשובות של מועצת שוהם היתה לייצר אפיקים שיאפשרו למשפחות צעירות ולבני המקום להתגורר בשוהם, כדוגמת פרויקטים של דיור לשכירות לטווח ארוך, הכוללים גם מחירי שכירות מפוקחים. הביקוש לדירות בפרויקט סביוני שוהם for rent מעיד שהוא אכן נותן מענה לצורך אמיתי ובפרויקט כבר מתגוררות משפחות צעירות וזוגות צעירים בתחילת דרכם. משמח מאוד לראות בתמהיל התושבים בפרויקט גם תושבים מבוגרים, שבמשך שנים גרו בשכירות ביחידות דיור ביישוב ויכולים כיום ליהנות מדירה חדשה במחיר נוח ומפוקח, בה יוכלו לגור ביציבות במשך שנים רבות. שכונת הדרים היא עתודת הקרקע האחרונה בשוהם ואני מברך על כך שהודות לתכניות כמו מחיר למשתכן ודירה להשכיר שוהם היא חלופה אפשרית למשפחות צעירות".

 ענבל דוד, מנכ"לית דירה להשכיר: "אנחנו נרגשים שמהפכת השכירות ארוכת הטווח הגיעה לשוהם. פרויקט ראשון בשוהם, ובקרוב נחנוך כאן פרויקט שני עם רוח גבית מלאה מראש המועצה. בשנה הקרובה יאוכלסו 1,600 דירות להשכרה ארוכת טווח בתל אביב, כרמיאל, נהריה, גן יבנה, רמלה, חולון, ובהן משפחות שייהנו מפתרון דיור שיספק להן יציבות וודאות לשנים ארוכות. התנופה שאנחנו עדים לה, 60 פרויקטים וסה״כ 16,000 יח״ד, היא תוצאה של מדיניות ממשלתית, בהובלת משרד הבינוי והשיכון, ובשותפות רמ״י שמעניקים במה מרכזית לדיור להשכרה ארוכת טווח בישראל״.

 

אבי ברזילי, מנכ"ל אפי נכסים ומיכה קליין, מנכ"ל אפריקה ישראל מגורים מסרו: "אנו גאים מאוד לאכלס היום את פרויקט הדיור להשכרה ארוכת טווח השני המשותף לשתי החברות. זאת, לאחר שהיינו החברות הראשונות שנענו למכרזי הדיור להשכרה והשקנו בהצלחה יתרה לפני 5 שנים את הפרויקט הראשון בישראל סביוני גליל ים for rent בהרצליה. הפרויקט החדש בשוהם מאפשר לזכאים להתגורר לאורך שנים ארוכות בדירה חדשה, במיקום מבוקש ואטרקטיבי, תוך הבטחת שכר דירה קבוע וידוע מראש. החברות מברכות על כל יוזמה שתסייע להורדת יוקר המחייה ותיתן מענה למצוקת הדיור בישראל. החברות מאמינות כי פתרון זה מאפשר לכלל האוכלוסייה להנות משכירות ארוכת טווח בסביבת מגורים חדשה ואיכותית".

כתיבת תגובה