פרזנטור נולד: חנן בן ארי עולה לטיסה וחושב שהוא חנניה

אל על חושפת מיתוג חדש | היוצר והזמר חנן בן ארי ישמש כפרזנטור ראשון של החברה | אסף גרניט ישמש כשף הראשי שיוביל את תחום הקולינריה | מי עומד מאחורי המיתוג החדש ומי ילווה את פעילות החברה במדיות החברתיות?

המיתוג החדש כחלק מהשפה הפרסומית החדשה של אל על

לאחר שדיווחה על שיאי ביקושים לטיסותיה בחודשים האחרונים וחזרה למסלול של רווחיות וצמיחה, השיקה הבוקר, חברת התעופה אל על, הנושאת את דגל ישראל, את השפה המיתוגית והפרסומית החדשה שלה.

מנכ"לית החברה, דינה בן-טל גננסיה, חשפה נתונים מעניינים לסיכום שנת 2022 וציינה שאל על טסה כיום ללמעלה מ-50 יעדים, בכ-25 אלף טיסות, וכי מטוסי אל על שהו באוויר כ- 115,000 שעות טיסה. נתח השוק של אל על בנתב"ג, עמד על כ-22% עם כ-4.2 מיליון נוסעים. עוד ציינה, כי בשנת 2019, טרום תקופת הקורונה, הטיסה אל על כ-6 מיליון נוסעים והיא צפויה להטיס בשנת 2023 מספר דומה.

בן-טל גננסיה הציגה מספר חידושים עיקריים בפעילות החברה, בהם: מטוסי דרימליינרים חדישים כחלק ממיקוד במנועי הצמיחה של החברה, השקת קווים חדשים לקיץ 2023 לטוקיו ודבלין, השקת קו הטיסות לאיסטנבול באמצעות חברת הבת סאן דור, והרחבת הפעילות בארה"ב עם הוספת טיסה יומית למיאמי ו-6 טיסות שבועיות לפורט לוטרדייל שבפלורידה ועוד.

על רקע נתונים אלה, חשפה החברה שפה מיתוגית ייחודית במרכזה אייקון חדש, אשר לוקח השראה מסילואט חלון המטוס החלון מסמל את החיבור בין הבטחון שבבית לבין הסקרנות וההרפתקה של מה שקורה בחוץ. ובעולם התעופה הוא מאפשר לנוסע להשקיף ולגלות את העולם שבחוץ, ובו זמנית ליהנות מהביטחון שבתוך המטוס.

החלון האייקוני מקבל חיים משלו, ובעזרת סדרת איורים ייחודית, אנו מגלים מקומות, אנשים מכל העולם, חגים ואירועים ואפילו בעלי חיים. לצד אלה, תעשה החברה שימוש גם בשפה ויזואלית חדשה הכוללת סדרת תמונות מרהיבות שצולמו על ידי הצלמים המובילים גיא כושי ויריב פיין.

הסלוגן ״הכי בבית בעולם״, שכבר הפך להיות מטבע לשון, ימשיך ללוות את פרסומי החברה.

את תהליך המיתוג הובילו Eureka מבית גיתם, בהובלת מנכ״לית יחידת המיתוג מירב פלד.

חנן בן ארי | צילום: גיא כושי ויריב פיין

על מנת להעצים את מהלך המיתוג מחדש, גייסה החברה את המוזיקאי חנן בן ארי שישמש כפרזנטור הראשון של החברה. הבחירה בו נעשתה בין היתר, בהמשך למחקר שביצעה אל על, ממנו עולה כי 84% מהנשאלים העידו שחנן מייצג ישראליות ו-91% העידו שהוא מייצג את מה שטוב ויפה בישראלים. בפרסומת נראה חנן עולה על טיסה וחושב שהכל קורה לו כי הוא-הוא, חנניה.

עוד הכריזו בחברה על בחירתו של השף והמסעדן המוכר בישראל ובאירופה, אסף גרניט, אשר יוביל מעתה את תחום הקולינריה בחברה ויבנה את התפריטים החדשים בכל מחלקות השירות במטוסי אל על.

אסף גרניט | צילום: תמי בר שי

בנוסף, נחשפה נבחרת השגרירים החדשה שתלווה את פעילות החברה במדיות החברתיות בלבד וכוללת בין השאר את שוקי סלומון זמר, יוצר ואיש תוכן ואת המנטליסט הבינלאומי ליאור סושרד,

סמנכ״ל השיווק והדיגיטל של אל על, נדב חנין: "אל על היא שם נרדף לישראליות ולתחושת ביטחון, גם כשנמצאים רחוק מהבית. רצינו לשמור על הערכים האלה, ויחד עם זאת לייצר שפה צעירה וחדשנית, שהיא חלק מתהליך ההתחדשות והצמיחה של החברה.  חנן בן ארי, שמייצג את הישראליות על כל גווניה, והשף אסף גרניט ששמו מקושר עם איכות בלתי מתפשרת וגאווה עולמית, מייצגים בצורה האופטימלית את הפרק הבא בסיפור שלנו: חווית טיסה שדורגה 5 כוכבים שנתיים ברציפות, צי מטוסים צעיר ומתחדש, שעות טיסה הנוחות ביותר ועוד".

כתיבת תגובה