קבוצות המזון הגדולות השקיעו כ-23 מיליון בפרסום החרדי

דירוג משרדי הפרסום החרדים כבר לא מתפרסם, אך מנתוני חברת 'יפעת בקרת פרסום' לשנת תשע"ז ניתן להסיק כי הצמרת נותרה פחות או יותר כעבר, וכי קבוצות המזון הגדולות בישראל ממשיכות לתת את הטון

מפעל של שטראוס. צילום: משה שי | פלאש 90

מנתוני 'יפעת בקרת פרסום' לשנת תשע"ז ניתן ללמוד כי בד"ץ העדה החרדית תרם לא מעט להכנסותיהם של משרדי הפרסום החרדים הגדולים. ארבע קבוצות המזון הגדולות במשק הישראלי: שטראוס, תנובה, החברה המרכזית (קוקה קולה) ואסם, פרסמו בשנה הקודמת בהיקף מצרפי של כ-23.1 מיליון שקלים.

כאשר במקום הראשון צועדת שטראוס המיוצגת על ידי משרד הפרסום 'בולטון פוטנציאל' (7.1 מיליון). במקום השני תנובה המיוצגת על ידי 'גל אורן BSD' (6.3 מיליון). במקום השלישי החברה המרכזית המיוצגת על ידי 'מימד' (6.1 מיליון). ובמקום החמישי אסם המיוצגת על ידי אפיקים (3.6 מיליון).

ולהיכן נעלם המקום הרביעי? זה נמצא אצל קבוצת 'אלקטרה' בעלת רשת 'מחסני חשמל' המיוצגת על ידי משרד הפרסום 'תוצאות אפקטיביות' שהשקיעה 3.8 מיליון שקל בפרסום בציבור החרדי. מתוך הסכום שהשקיעה החברה המרכזית בפרסום במגזר החרדי, בולט במיוחד הסכום שהושקע בפרסומה של מחלבת טרה שקיבלה את הכשר בד"ץ העדה החרדית שעומד על 1.6 מיליון שקל. חלק הארי לאחר קבלת הכשרות.

כתיבת תגובה