קבוצת אפקון תבצע עבודות בהיקף של כ-280 מיליון ש"ח בפרוייקט חשמול רכבת ישראל

בית המשפט העליון אישר אתמול את הסדר הפשרה בין רכבת ישראל, SEMI הספרדית, אלסטום הצרפתית ואפקון החזקות בנושא חשמול קווי הרכבת בישראל, במסגרתו קבוצת אפקון תבצע עבודות בהיקף של כ-280 מיליון ש"ח בפרוייקט חשמול רכבת ישראל

ישראל רייף יור אפקון. צילום: אסף לב

בית המשפט העליון אישר אמש  את הפשרה בין הצדדים, בקשר עם פרוייקט תכנון, הקמת ותחזוקה של מערך חשמול המסילות עבור רכבת ישראל בע"מ – חשמול של 420 ק"מ של קווי מסילות מתוכננים וקיימים, הקמת תחנות שנאים, מערכות שליטה ובקרה.

עם אישור הפשרה כאמור, נכנס לתוקף הסכם במסגרתו תבצע אפקון החזקות, באמצעות זרוע הבניה שבבעלותה המלאה – אפקון בניה בע"מ – עבודות בפרוייקט נשוא המכרז, בהיקף כולל של כ-280 מיליון ש"ח.

ישראל רייף, יו"ר אפקון: "מדובר בפתיחת שנת 2018 ברגל ימין, ובקבלת עבודה ראשונה השנה בהיקף גדול. בית המשפט העליון הוביל לפשרה צודקת שמשרתת את כל הצדדים ואת טובת הפרוייקט, והופכת את אפקון לגורם מרכזי בהקמת הפרוייקט. אני שמח על קידום הפרוייקט, ושהרכבת,  SEMI והציבור ייהנו ממכלול היכולות של אפקון כקבלן מבצע".

את אפקון יצגו עוה"ד צבי חוברס, יוסי שם טוב ומוטי גולדשטיין ממשרד גלוזמן, את אלסטום ייצגו עוה"ד רובי בכר ותמר טורג'מן ממשרד פישר בכר חן וול אוריון, את SEMI יצגו עוה"ד דרור הרפז ואייל אורן ממשרד עוה"ד הרפז אורן אדלר, ואת הרכבת ייצגו עוה"ד רנאטו ודנה יאראק ממשרד עוה"ד פירון.

 

כתיבת תגובה