קווי התחבורה הציבורית והרכבת יפעלו חינם כבר משני בערב

ביום הבחירות: נסיעה חינם בקווים בינעירוניים וברכבת ישראל • שימו לב רק כ-600 קווים כלולים בהסדר • הנסיעה חינם תחל כבר ממחר (שני) בשעות הערב, החל מהשעה 20:00 • הנסיעות חינם יימשכו עד למחרת ביום הבחירות ויהיו בתוקף עד לסיום שירות התחבורה הציבורית

בחירות 2021 | צילום: מרים אלסטר, פלאש

בהנחה שאינכם עסוקים בהכנות לחג ומתכננים לצאת עם הילדים בערב פסח לטיול משפחתי, אולי יום הבחירות הוא המועד הטוב ביותר: התחבורה הציבורית הבינעירונית כולל קווי רכבת ישראל תופעל ביום הבחירות (יום שלישי) ללא תשלום לכלל הציבור. כך סוכם בין משרד התחבורה לבין ועדת הבחירות המרכזית.

הנסיעה חינם תתאפשר ביותר מ-600 קווי אוטובוסים בינעירוניים וכן בכל קווי רכבת ישראל החל ממחר (יום שני) מהשעה 20:00 ותמשך למחרת (יום שלישי) עד לסיום השירות של התחבורה הציבורית.

הנוסעים בקווים שאושרו לא יידרשו להציג שום מסמך או תעודה ולא תחול על הנוסעים שום מגבלת גיל. הנוסעים יוכלו לנסוע באופן חופשי באוטובוסים הבינעירוניים המאושרים, ללא צורך בתיקוף הנסיעה באמצעות כרטיס הרב קו או אחד היישומונים לתשלום בתחבורה הציבורית.

למידע נוסף אודות קווי האוטובוס שיפעלו ללא תשלום ניתן לפנות למוקד המידע של משרד התחבורה 8787*. הנסיעה בקווים שאינם מאושרים במסגרת ההסדר, כרוכה בתשלום ובכלל זה קווי אוטובוס עירוניים והרכבת קלה בירושלים.

הזכאות לנסיעה חינם לאילת או ממנה, מאושרת לתושבי אילת בלבד ומותנית בהצגת תעודת זהות או טופס הודעה לבוחר, בקופות הכרטיסים של אגד, במעמד הנפקת כרטיס הלוך ושוב, התקף ליום הבחירות בלבד. למימוש הזכאות לנסיעה ולרישום מוקדם יש לפנות למוקד מידע ארצי של אגד בטלפון 2800* או 03-6948888.

רכבת ישראל תפעל במתכונת מלאה, מערב הבחירות ועד למוצאי הבחירות בתום השירות.

הנסיעה ברכבת בכל הקווים בארץ, כולל נסיעות קצרות בתוך הערים (ברכבת או בקווים שאושרו בלבד), תהיה ללא עלות וללא מגבלת גיל או צורך בהזדהות. הנוסעים ברכבת יוכלו להנפיק כרטיס נסיעה ייעודי ליום הבחירות בקופות התחנה או בעמדות הכרטוס המוצבות בתחנה.

כתיבת תגובה