קוראי 'המודיע'? תשלמו יותר על טיסות ב'וואו אייר'

'וואו אייר', שלום – ולהתראות: חברת הלואו-קוסט האיסלנדית עוזבת את הארץ בתקווה לשוב אליה בעתיד ● אם אתם קוראי 'ישראל היום' תוכלו לרכוש כרטיסים אחרונים ב-269 דולרים לניו יורק ● אם אתם קוראי 'המודיע', אותו כרטיס יעלה לכם 300 דולר, למה?

העיתון של ביבי זול יותר? ועידת המודיע | צילום: משה גולדשטיין,יח"צ

חברת הלואו קוסט האיסלנדית הזולה – 'וואו אייר' ממריאה מהארץ.

בידיעה שפורסמה ב'ישראל היום' בגיליון יום שישי, עולה כי החברה שהחלה את דרכה בישראל לפני כשנה כשהציעה טיסות במחירים מצחיקים של 119 דולר בלבד לניו יורק, סוגרת את הקו שלה לישראל וממנה, וכי הטיסות הזולות ביותר עתה הינן לשיקגו ב-259 דולרים, ולניו יורק בכ-260 דולרים ומעלה. עתה, לרגל העזיבה, מוצעים חלק ניכר מהכרטיסים והיעדים – עם חניית ביניים באיסלנד או שכנותיה – בכ-40% הנחה.

ואכן, מבדיקת 'ביזנעס' עולה כי טיסות לניו יורק לשדה התעופה JFK בניו יורק ניתנת להשגה עדיין ב-269.9 דולרים, בטיסות של שלהי ספטמבר – תחילת אוקטובר. ממוצע הנסיעות באופן כללי בהקשת קוד המבצע – נע בין 259 ל-379 דולרים.

יצוין כי מחירי הטיסות שנבדקו על ידי 'ביזנעס' הינם לטיסות 'הלוך' בלבד. בטיסות ה'חזור' המחירים מעט יקרים יותר. וכמובן, יש להקיש את קוד המבצע WOWSALE לקבלת ההטבה.

אך עם זאת, בשולי הדברים –  קשה להתעלם מעובדה מתמיהה: ב'ישראל היום' פורסמה הידיעה על עזיבת חברת 'וואו' כבר ביום שישי האחרון, כאשר לקוראים דווח כי ניתן לרכוש כרטיסים ב259$ בלבד לשיקגו ולניו יורק החל מ-269 דולרים. ב'המודיע' הבוקר (א) לעומת זאת, צוטט סוכן נסיעות, בשמו, ולפי דבריו – המחיר המינימלי הינו 300 דולרים לטיסת הלוך לניו יורק.

המדובר הוא בדיווח של מאיר גולד ב'המודיע' הבוקר, ולפיו העיתון חשף כבר לפני מחצית השנה לראשונה את העזיבה הצפויה של 'וואו'  – וזאת למרות שבחברה הכחישו את הפרסום באותה עת. עתה, לגולד בהחלט יש פולו-אפ עצמי וצידוק רשמי לחשיפה יפה שלו מהעבר. שאפו.

אך עדיין נותרנו בקושיה קלה: מדוע ההפרש בין המחירים? האם ב'המודיע' התעצלו לבצע בדיקה פשוטה לפני שפרסמו את הידיעה?

מכיוון שאנו ב'ביזנעס' עוקבים אחר כתיבתו ומכירים זמן ארוך עוד יותר את מאיר גולד ככתב צרכנות חרוץ, שלא מוציא תחת ידיו מחירים ללא בדיקה, ניתן רק להניח שזהו הרצון של מערכת 'המודיע' השמרנית, למנוע אנשים מגלישה שלא לצורך באינטרנט, גם אם 31 דולרים יעברו כעמלה לסוכן. אם כך, הגישה הופכת מובנת לחלוטין.

כתיבת תגובה