קורונדל"ן: המשדר המיוחד שעושה סדר באקטואליית הנדל"ן

זה הזמן להשקיע בנדל"ן? ומה עושים מול מפרי חוזים או דיירים שלא משלמים שכירות? האם זה הזמן להרחיב את המימון של המשכנתה? ואולי בכלל כדאי להקפיא אותה? ומה יעבור על ענף הנדל"ן המסחרי? • כנס הזירה שנדחה לקיץ הבעל"ט בשל מגיפת הקורונה הוביל למשדר מומחים מיוחד שיתקיים היום בשעה 16:00 באתר 'ביזנעס' ו'קול חי' • כל מה שמעניין בתחום הנדל"ן והכלכלה העכשווית

אולם הפאנל המרכזי - כנס הזירה 1 | צילום: ישראל מזרחי

משדר מיוחד, עם בכירי ענף הבניה וקובעי המדיניות בתחום הנדל"ן, יתקיים היום באתר 'ביזנעס' ובאתר 'קול חי' ע"י מומחי 'הזירה', בהנחיית משה הרשלר.

המשדר יחל בשעה 16.00 באתרים 'ביזנעס' ו'קול חי' ויכלול מענה לכל השאלות הבוערות בימים אלה: האם מחירי הנדל"ן יעלו, או ירדו? כדאי להקפיא את המשכנתה? להשקיע כעת בנדל"ן או לשבת על הגדר ולהמתין? ומה דינם של ביטולי עסקאות? ועוד נושאים רבים ומרתקים.

בפאנל המרואיינים החשוב ישתתפו בין היתר: חבר הכנסת יעקב אשר, העוסק רבות בפתרונות מצוקת הדיור, חיים מסילתי יו"ר לשכת שמאי מקרקעין הארצית, רו"ח יואל טולדנו, שותף וראש אשכול בחברת BDO זיו האפט,  עו"ד רו"ח ד"ר שלמה נס, שזכה לכינוי "המשקם הלאומי", ומייסד אחת מפירמות עורכי הדין המובילות בישראל ויזם הנדל"ן החרדי יהודה הרציג הבעלים של 'קבוצת הרציג נדל"ן'.

כזכור, אירוע הנדל”ן הענק – הזירה – בכפר המכביה, שצוות ’ביזנעס’ נערך אליו משך מספר חודשים, יחד עם אנשי פורום הזירה ורדיו 'קול חי', נדחה לקיץ הקרוב – כאשר כל רוכשי הכרטיסים, ישתתפו כמובן ללא תוספת תשלום, בכ”ו בסיוון, 18.6, בכפר המכביה במתכונת מורחבת.

משה הרשלר מפורום הזירה מדגיש, כי "בחרנו להעניק תוכן איכותי לקהל הרחב באופן דיגיטלי, כאשר חלק מהמאזינים – מלבד המענה שימצאו בתכנית ובפורום המומחים שיתראיינו בה לנושאים המטרידים אותם –  מן הסתם יחליט בעקבות המשדר המיוחד להצטרף גם לכנס הגדול, וגם נוכל לשפר ולהרחיב את התוכן לאירוע עצמו".

'הזירה' הינו "פורום חי ותוסס שפועל כל השנה”, כהגדרת הרשלר, “וחברי הפורום גם כעת מתדיינים בינם לבינם, חולקים תובנות, מידע מקצועי ועומדים מאחורינו ומחזקים את ידינו להמשיך לעבוד למען המפגש שיתקיים בקיץ בעז"ה, כשוך חמת הקורונה”.

תגובה אחת ל: "קורונדל"ן: המשדר המיוחד שעושה סדר באקטואליית הנדל"ן"

  1. מוקדם מידי לדון בהשלכות הקורונה על הנדל"ן מכמה סיבות
    א. האם יעצרו את הפרוייקטים שבבניה
    ב. היקף חדלות הפרעון של נוטלי משכנתאות עקב פיטורים המוניים
    ג. (מקווה שלא נגיע לשם) אם תהיה תמותה המונית של זקנים הדירות שלהם יתפנו לשוק
    ד. הנדל"ן המסחרי – הורדת רמת החיים הכללית בישראל תביא לסגירת וצמצום עסקים

כתיבת תגובה