קח ללב את הלקוחות שלך – מתי אלפר

אם יש אנשים שבאמת נושמים שיווק כבר שנים – הם פה בשביל לדבר על זה, אחד מהם הוא האורח השבועי שלי בפודקאסט – מתי אלפר מנכ"ל כלים שיווקיים, יועץ שיווקי ואסטרטגי, מרצה מכללות על מיתוג ושיווק, כלכלן, כותב טורים בוואלה, ישראל היום, YNET ועוד

פודקאסט - יהודה אדלר

מה זה בעצם שיווק נכון, לספר לכולם שהמוצר שלי טוב? את זה כולם כבר עושים. לספר ששלי באמת באמת טוב? גם את זה כולם כבר עושים. לספר שהשירות שלי הוא ברמה אחרת? למה שיאמינו לך שזה באמת נכון. בקיצור, תסבוכת. אז טוב שיש אנשים שבאמת מבינים בזה, שנושמים שיווק כבר שנים והם פה בשביל לדבר על זה, אחד מהם הוא האורח השבועי שלי בפודקאסט – מתי אלפר מנכ"ל כלים שיווקיים, יועץ שיווקי ואסטרטגי, מרצה מכללות על מיתוג ושיווק, כלכלן, כותב טורים בוואלה, ישראל היום, YNET ועוד. וגם, חוטא קצת הרבה בפעילות ציבורית בתחומים שלדעתו עושים בהם עוולות לנו האזרחים. אתם מבינים שעם כ"כ הרבה כובעים, משעמם לא היה לנו. 

אז כמובן שהנושא הראשון (אחרי שאלת הקפה) היה שיווק נכון. שאלתי אותו מהם לדעתו כללי האצבע בשיווק יעיל. האם להשקיע בפרסום, אומר בהכרח להוציא הרבה כסף. למה כ"כ קריטי לייצר תוכנית אסטרטגית רחבה לפני שיוצאים למהלך שיווקי. האם מי שמוכר הרבה זה אומר בוודאות שהוא משווק נכון, כנראה שממש לא. אחד הנושאים שמאוד תפסו אותי אצל מתי זה השיווק למגזרים או בשפה המקצועית – שיווק מבודל. דיברנו על איך עושים את נכון מבלי להיתפס כאחד שפונה רק למגזר מסוים. לדעתו, אם אתה משווק למגזר מסויים אתה חייב להכיר את השפה שלו, ואז אתה חייב להוביל בתחום שלך באותו מגזר, לא פחות. אחלה השראה. דיברנו גם על דור ה-Z מיהו ואיך משווקים בתוכו, היה מרתק ומפוצץ בתוכן.

אני אישית למדתי ממתי את החיבור והאכפתיות שלו לעסק של הלקוחות שלו, הוא לוקח ללב כל מהלך שיווקי שהוא מייצר, ויותר חשוב, הוא לוקח ללב כל מהלך שלא הצליח, ככה מגיעים רחוק.

הספקתי גם:

  • מה החשיבות של סדנאות שיווק לעובדים של העסק.
  • מהי נקודת התורפה של הפירסומאים.
  • מהם האלמנטים שמעיפים הרצאה כמה רמות למעלה.
  • עד כמה תשתנה האקדמיה בשנים הבאות.
  • ובסוף, טיפ פצצה לכל פרילנס ומשווק.

נכון שזה התחום שלי, אני יכול לומר לך שגם אם הייתי חייט הפרק הזה היה מרתק אותי. פרילנס, שיווק נכון זה בייסיק. תיהנה.

לכל שאלה מחשבה או סתם שורה קטנה, אני כאן.

 

רוצים לקבל עוד מיהודה אדלר >>>>https://mailchi.mp/0865d34b0e78/podcastbiznes

ליצירת קשר אישי עם יהודה אדלר [email protected]

 

כתיבת תגובה