קרית ים: פינוי-בינוי בן מאות דירות בסמוך לקו החוף

קרית ים מתחדשת: קבוצת הנדל"ן שפונדר פדלון חתמה על הסכם עם דיירי מתחם בן 176 דירות ברחוב משה שרת בקרית ים, לבניית פרויקט מגורים חדש בן מאות דירות | 176 הדירות הקיימות יורחבו ב-12 מ"ר בנוסף למרפסת חניה ומחסן

פרויקט משה שרת, קרית ים | הדמיה: אדריכל שמעון אסבן

קבוצת הנדל"ן שפונדר פדלון תיזום ותבצע פרויקט פינוי בינוי בן מאות יחידות דיור בשדרות משה שרת בקרית ים. זאת לאחר שנבחרה על ידי נציגות המתחם, בהליך שאותו ניהל בא כוחם של הדיירים עו"ד שי בן-נעים ממשרד לב-קורן, שושני, זיני, בן-נעים – משרד עורכי דין ונוטריונים. בשבוע שעבר יצא הפרויקט באופן רשמי לדרך, במסגרת כנס דיירים שהתקיים במתחם אשכול פיס בעיר בנוכחותם של כ-200 בעלי הדירות במתחם, שבו תיארו נציגי החברה היזמית ואדריכל הפרויקט שמעון אסבן, את המשך קידום הפרויקט והשיבו על שאלות הנוכחים. עוד במסגרת המפגש חתמו עשרות מבעלי הדירות במתחם על חוזה לביצוע הפרויקט.

את הפרויקט מקדמת שפונדר פדלון על מגרש בן כ-10 דונם, שבו 176 יחידות דיור קיימות בחמישה מבנים ותיקים. בימים אלו מגבשת החברה את נוסח התב"ע הסופי, לפי מכפיל אשר צפוי לנוע בטווח של 4.5-5 דירות חדשות לכל דירה ותיקה. עוד צפוי הפרויקט לכלול אלפי מ"ר בייעוד מסחר במפלס הקרקע, ושטחים ירוקים נרחבים לטובת הדיירים. במסגרת ההסכם צפוי כל בעל דירה בשטח של 70 מ"ר טיפוסית לקבל תוספת של 12 מ"ר בנוי לדירה, בתוספת 12 מ"ר מרפסת, חניה תת קרקעית ומחסן. כמו כן, דירות התמורה לבעלים יהיו גבוהות בשתי קומות מגורים מהדירות הנוכחיות.

רועי פדלון, בעלים ומנכ"ל משותף בקבוצת שפונדר פדלון אמר במהלך האירוע כי יתרונה הגדול של החברה הוא היותה חברה מבצעת, מהגדולות והוותיקות בישראל: "החברה בעלת סיווג קבלני בלתי מוגבל ואת רוב הפרויקטים שאנו יוזמים אנו מבצעים בעצמנו. לקרית ים עתיד מבטיח והיא ניצבת בפני תנופת פיתוח תחת הנהגתו של ראש העיר דוד אבן צור, ואנחנו שמחים מאד לקחת בכך חלק".

עו"ד הדיירים, עו"ד שי בן נעים: אנחנו שמחים להוביל פרויקט פינוי ובינוי עבור בעלי הדירות שבחרו במשרדנו לייצוגם במסירות מזה 4 שנים. במסגרת העשייה הרבה הבטחנו את זכויות הדיירים לאורך כל חיי העסקה באופן מיטבי ובמגבלות העסקה. אנו תקווה כי הפרויקט ייבנה בהקדם וישפר את חייהם של בעלי הדירות. נמשיך לעמוד לצד מיוצגנו לאורך ההליך כולו.

אדריכל הפרויקט שמעון אסבן: "אנו עובדים כעת עם העירייה על מספר חלופות תכנוניות, הכוללות שילוב של מספר מגדלים לצד מבנים נמוכים, וזוכים לשיתוף פעולה ברמה גבוהה. בהנחה שהתהליך ימשיך להתקדם ללא תקלות, אנו צפויים להגיע לשלב ההפקדה בוועדה המחוזית בעוד כשנה מהיום".

כתיבת תגובה