קרסו משווקת קפצ'ר החדשה: מתיחת פנים קלה – וגם גרסה ידנית

'קרסו מוטורס', יבואנית רנו משיקה בימים אלו את קפצ'ר החדשה עם מתיחת פנים הכוללת שינויי עיצוב פנים וחוץ ובמגוון צבעים חדש ומרהיב. מחיר: החל מ-99 אלף ש"ח.

'קרסו מוטורס' החלה לשווק בישראל את הדגם המחודש של רכב הפנאי-שטח הקטן מתוצרת רנו, קפצ'ר, גם בגרסה ידנית.

במכונית – גריל בעיצוב חדש, תאורת C-Shaped LED חדשה ואפשרות לגג פנורמי, תאורת Full LED קדמית וחישוקי 17" בעיצוב חדשני.

בתא הנוסעים במכונית: קונסולה מרכזית חדשה, הגה בעיצוב חדש וחומרי דיפון איכותיים יותר בתא הנוסעים ובלוח המחוונים.

בקפצ'ר מגוון שילובי צבעים לגוף ולגג הרכב, וכעת, בעיצוב החדש, יוצעו צבעים נוספים בצביעה דו גוונית לגג ולמרכב: אדום להבה, כתום תפוז וכחול Ocean.

לצד החידושים העיצוביים,  קרסו מוטורס החלה לשווק בישראל את דגם הקפצ'ר גם בגרסה ידנית עם מנוע טורבו בנזין בנפח 0.9 ליטר עם 90 כ"ס, במחיר של 99,990 שקלים. לטענת היצרנית, צריכת הדלק עומדת על 5.1 ליטר ל-100 ק"מ.

במקביל, ישווקו כמובן גם הגרסאות עם המנוע האוטומטי: מנוע טורבו בנזין 1.2 ליטר עם 118 כ"ס ומנוע הטורבו דיזל 1.5 ליטר עם 90 כ"ס. שתי הגרסאות משודכות לתיבת ה 6EDC- כפולת המצמדים המתקדמת של רנו להשגת נתוני ביצועים וצריכת דלק מצוינים.

ענת מילוסלבסקי – כחלון, מנכ"ל רנו בישראל מסרה: "הקפצ׳ר ממשיך באבולוציה של עיצוב אנרגטי המיישר קו עם הנבחרת החדשה של רנו – מגאן גרנד קופה, קדג׳אר, זואי, וקליאו. הקפצ'ר הוא הצלחה אדירה באירופה ומודל מס 1 בקטגוריית הקרוסאובר העירוני עם מכירות של מעל 200,000 יחידות בשנת 2017".

כתיבת תגובה