ראש העיר ביצע ביקורת פתע בתחבורה הציבורית

ראש העיר בני ברק אברהם רובינשטיין הפתיע את התושבים כשביצע ביקורת פתע • "הדוחק והצפיפות באוטובוסים בבני ברק חמורים ויש לפעול בדחיפות למען נוחות הנסיעה של תושבי העיר"

ראש העיר עולה לקו 8 בבני ברק | צילום: באדיבות המצלם

ראש עיריית בני ברק אברהם רובינשטיין הפתיע בימים האחרונים את תושבי העיר הנוסעים בתחבורה הציבורית כאשר הגיע ועלה על קווי האוטובוסים המרכזיים בעיר על מנת לעקוב מקרוב אחר נוחות הנסיעה, זמינות ותדירות הקווים לצד העומס והעמידה בזמני ההגעה ליעד. 

רובינשטיין עלה וירד במשך מספר שעות על קווי האוטובוסים בבני ברק על מנת לחוש את מצוקת האזרחים כדי שיוכל לפעול לשיפור השירות. 

לדברי ראש העיר לאחר בחינה ראשונה של הנתונים עולה כי בחלק מהקווים ישנם איחורים רבים ואי עמידה בזמנים לצד עומס וצפיפות בלתי ראויה שיש לטפל בהם לאלתר ובאופן מיידי. 

"תושבי העיר שלרבים מהם אין ברשותם רכבים פרטיים מבקשים לדעת כי הם יכולים להסתמך על התחבורה הציבורית וכי יגיעו בזמן למקום העבודה או הלימודים אך לצערי לאחר שבדקתי בעצמי מתברר כי כיום אין באפשרותם לסמוך על כך", הבהיר רובינשטיין. 

לדברי ראש העיר הצפיפות והדוחק בחלק מהקווים איומה ממש וגורמת לתחושת אי נוחות רבה בקרב הנוסעים בתחבורה הציבורית. 

ראש העיר מציין כי בכוונתו לפעול לשנוי משמעותי בתדירות הקווים למען הנוסעים תושבי העיר והנחה את המנכ״ל שמואל ליטוב לכנס פורום מיוחד בהשתתפות בכירי ענף התחבורה הציבורית ובראשותו על מנת שכל הזרועות העירוניות והדרגים המקצועיים יוכלו לשלב ידיים ולפעול יחד כדי לגבש פתרונות ראויים לטובת תושבי בני ברק.

כתיבת תגובה