רמי לוי וישראכרט ממשיכים עוד 7 שנים

לאחר משא ומתן עם חברות אשראי שונות החליט רמי לוי להמשיך הלאה עם ישראכרט וחתם עמה הסכם ל7 שנים נוספות.

רמי לוי. צילום נתי שוחט פלאש 90

המשא ומתן של שופרסל מול חברות האשראי השונות במטרה להתקשר עם אחת החברות לתפעול מועדון הלקוחות שלה, המעבר המהדהד לכא"ל והפסקת השותפות בת העשר שנים עם לאומי קארד, דחפו ככל הנראה את רמי לוי בעל השליטה ברשת שיווק השיקמה לנהל משא ומתן משלו עבור מועדון הלקוחות של הרשת. לאומי קארד שאיבדה את שופרסל חיפשה חלופה הולמת בתחום קמעונאות המזון וחפצה בשותפות עם רמי לוי, אולם לבסוף החליט לוי להמשיך עם ישראכרט שהציעה הצעה שככל הנראה הצדיקה את הישארותו עימה ל-7 שנים נוספות.

רמי לוי ניהל את המשא ומתן במשך השבועות האחרונים כשבסופו חתם על הסכם עם ישראכרט ששונה מההסכם הקודם עליו היה חתום. לפי ההסכם החדש פעילות המועדון של הרשת תתנהל ע"י חברה חדשה שתוקם כאשר רמי לוי יחזיק ב 80% מהבעלות עליה ואילו ישראכרט תחזיק ב20% הנוספים.

 

לפי אותו הסכם החברה החדשה תיהיה בעלת הזכויות לתפעול כרטיסי אשראי שיונפקו ויתופעלו ע"י ישראכרט ואילו בעלויות ההטבות שינתנו לחברי המועדון תישא החברה החדשה. ישראכרט תעביר לחברה חלק מהעמלה הצולבת (עמלת סליקת האשראי הנגבית ע"י חברת האשראי) שתגבה מהרכישות באותם כרטיסים. כמו כן החברה החדשה תהיה זכאית לחלק מרווחי האשראי הנובעים מהעמדת אשראי בכרטיסי המועדון, חלק מההכנסות מדמי הכרטיס וכן להכנסות משיתופי פעולה של החברה החדשה עם צדדים שלישיים.

 נזכיר כי לפני כשבועיים יצאה פוקס עם הודעה דומה בה הודיעה כי החליטה לשתף פעולה עם לאומי קארד לבניית מועדון לקוחות של הרשת.

כתיבת תגובה