רנו מציגה: מגאן גראנד קופה עם מנוע חדש

המנוע החדש עושה שימוש בטכנולוגיית הזרקה ישירה (Direct Injection) אשר עוזרת "להציג צריכת דלק מרשימה", לטענת היבואנית, "של 20 ק"מ לליטר בנסיעה בין עירונית ע"פ תקן WLTP" • המחיר: החל מ-133,990 שקלים

רנו מגאן גראנד קופה החדשה | צילום: יצרן

'קרסו מוטורס', יבואנית רנו (וניסאן, דאצ'יה ואינפיניטי) בישראל, הודיעה על תחילת השיווק של מגאן גראנד קופה החדשה.

'ביזנעס' מתרחב בניו-מדיה: מהיום, כל העדכונים – גם בוואטסאפ!

בדגם החדש מנוע בנזין 1.3 ליטר עם 140 כ"ס ומומנט של 24.5 קג"מ אשר זמין כבר מ-1,600 סל"ד.

"השילוב עם תיבת הילוכים מתקדמת כפולת מצמדים בעלת 7 הילוכים מספק יכולת האצה של 9.0 שניות בלבד מ-0 ל-100", נמסר. בנוסף, עושה המנוע שימוש בטכנולוגיית הזרקה ישירה (Direct Injection) אשר עוזרת "להציג צריכת דלק מרשימה", לטענת היבואנית, "של 20 ק"מ לליטר בנסיעה בין עירונית ע"פ תקן WLTP".

המנוע החדש תוכנן כך שיעמוד בתקני איכות הסביבה המחמירים אשר הוצגו לאחרונה באירופה.

בדגם החדש יש גם תוספות אבזור: גג פנורמי נפתח, וחישוקי אלומיניום 18". המגאן גרנד קופה תוצע עם מערכות בטיחות מתקדמות ביותר, הכוללות: מערכת בלימה אוטונומית, התראת סטייה מנתיב ובקרת שיוט אדפטיבית.

לדברי רועי שחורי, סמנכ"ל חטיבת רנו ב'קרסו מוטורס', "המגאן גרנד קופה היא מכונית משפחתית מהמצליחות בישראל בזכות עיצוב מפואר וחוויית נהיגה מהנה במיוחד. מנוע הבנזין החדש והמתקדם פותח בשיתוף פעולה של קונצרן רנו ודיימלר ומעניק עוצמה וחיסכון בדלק. המנוע יוצג בהמשך השנה בדגמי רנו נוספים. הדגמים החדשים מאובזרים במערכות בטיחות מתקדמות לשמירה על בטיחות הנוסעים".

המחיר: החל מ-133,990 שקלים.

ב'קרסו' טוענים כי מדובר ב"משפחתית מפנקת ועוצמתית בסטנדרט של רכב מנהלים". חובת ההוכחה עליכם; מחכים למכונית לנסיעת מבחן שתבדוק את הדור החדש ותציג את התוצאות למגזר החרדי.

כתיבת תגובה