שדה דב: שיכון ובינוי תשלם 830 מיליון ותקים 324 יח"ד להשכרה

שיכון ובינוי זכתה במכרז של דירה להשכיר ורמ"י לבניית 324 יח"ד להשכרה ארוכת טווח במתחם של כ- 5,200 מ"ר בשדה דב, ת"א | תשלם על הקרקע כ- 830 מיליון ש״ח, כולל פיתוח | 50% מהדירות להשכרה במתחם יהיו במחיר מופחת לזכאים | הפרויקט כולל שטחי מסחר בהיקף של כ- 800 מ"ר

מתחם דירה להשכיר בשדה דב, שבו זכתה שיכון ובינוי | הדמיה: איוולב מדיה

החברה הממשלתית 'דירה להשכיר' ורשות מקרקעי ישראל הודיעו היום על זכייתה של חברת שיכון ובינוי במכרז מספר: תא/72/2021, להקמת פרויקט בשדה דב בתל אביב יפו, שיכלול 324 יח"ד להשכרה ארוכת טווח. חברת שיכון ובינוי תשלם על הקרקע כ- 830 מיליון ש״ח, כולל פיתוח.

הפרויקט אותו תקים שיכון ובינוי כולל 324 יח"ד להשכרה ארוכת טווח, לתקופה של 20 שנה, כאשר 50% מהדירות להשכרה במתחם יהיו במחיר מופחת לזכאים. בנוסף, הפרויקט כולל שטחי מסחר בהיקף של כ- 800 מ"ר. גודל המתחם הינו כ- 5,200 מ"ר.

תמהיל הדירות בפרויקט יציע מגוון דירות מגורים כאשר לפחות מחצית מהדירות יהיו קטנות-בינוניות. זהו הפרויקט החמישי של דירה להשכיר בתל-אביב יפו, והוא מצטרף ללמעלה מ-1,500 יח"ד ברחבי העיר, הנמצאות בשלבי קידום שונים.

תוכנית שכונת 'אשכול' ב'שדה דב' בתל-אביב יפו תכלול שכונת מגורים חדשה הכוללת 4,844 יח"ד בבניה עירונית מעורבת שימושים. התוכנית ממשיכה את מגמתה של תוכנית המתאר להגברת האיכויות העירוניות בצפון העיר תל אביב יפו וליצירת קישוריות חזקה בין השכונה והרובע לסביבתם, והיא מטמיעה עקרונות של עירוב שימושים לאורך שלד רחובות ושטחים ציבוריים פתוחים, היוצר רצף עירוני בין שכונות קיימות, שכונות חדשות וחוף הים.

שר הבינוי והשיכון, זאב אלקין: "משרד הבינוי והשיכון בראשותי ממשיך לשים לו מטרה לקדם את מיסוד שוק השכירות ארוכת טווח בישראל. נמשיך ונפעל להעצמת הפעילות במודל זה. תוכנית 'דירה להשכיר' מאפשרת לציבור השוכרים להנות מפתרון דיור בר השגה שמקדם משרדנו".

מנכ"לית דירה להשכיר, ענבל דוד: "אני מברכת את העיר תל אביב-יפו על חלקה במהפכת השכירות ארוכת הטווח בישראל, עם השלמתו בהצלחה של עוד מכרז במודל ״דירה להשכיר״ בעיר. זהו הפרויקט החמישי ששיווקה דירה להשכיר ביחד עם רמ״י בעיר, ובסה״כ למעלה מ-1,500 יח"ד. בשנת 2021 שיווקנו בכל רחבי ישראל למעלה מ-6,500 יח״ד להשכרה ארוכת טווח, בהתאם למדיניות משרד הבינוי והשיכון, ובשנת 2022 בכוונתנו לשווק אף למעלה מכך. כל זאת, במטרה לייצר לאזרחי ישראל החיים בשכירות, אלטרנטיבה ראויה ובטוחה לדירה בבעלות".

 מנהל רשות מקרקעי ישראל, יעקב קוינט: ״אני מברך על הצלחה נוספת של מכרז במסלול  דיור להשכרה, והפעם בשדה דב. שיווק במסלול זה מאפשר פתרונות מוזלים  יותר לזוגות צעירים ולחסרי דיור באזורי הביקוש ובכל הארץ. רשות מקרקעי ישראל פועלת בכל האמצעים העומדים לרשותה להגדיל את היצע יחידות הדיור  ושברה השנה שיאי ם בשיווק  כ 90 אלף יחידות דיור.  ובכוונתנו להמשיך  ולדאוג להקצות קרקעות לכלל צורכי המשק ובכללם  לצורכי המגורים של אזרחי מדינת ישראל בהתאם ליעדים שקובעת הממשלה״.

כתיבת תגובה