שובו של אברכהן לשופרסל: המנכ"ל הפורש חזר כיו"ר הדירקטוריון

לאחר שנבחר לדירקטור לפני מספר ימים: איציק אברכהן נבחר ליו"ר דירקטוריון שופרסל | יחליף את יקי ודמני שפרש לפני מספר שבועות | אברכהן כיהן עד לפני חודשים ספורים כמנכ"ל שופרסל ופרש במפתיע לאחר שנה מצויינת לקבוצה

איציק אברכהן יו"ר שופרסל | צילום: סיון פרג'

חברי דירקטוריון שופרסל מינו היום את איציק אברכהן ליו"ר החברה, זאת לאחר שביום שלישי האחרון נבחר לדירקטור בחברה. ההחלטה התקבלה בפה אחד של חברי הדירקטוריון.

אברכהן, כיהן כזכור כמנכ"ל קבוצת שופרסל עד לפני חודשים ספורים, אז פרש במפתיע אחרי עשור בכהונה כמנכ"ל, שבו הזניק את הקבוצה כלפי מעלה ודווקא בתום שנתיים לפחות של דוחות מצוינים לקבוצה. פרישתו הבלתי צפויה של אברכהן הגיעה לצד פרישות נוספות של שורה מבכירי ההנהלה.

אולם עתה, לאחר פרישתו של יקי ודמני מדירקטוריון שופרסל לפני מספר שבועות, נסללה הדרך לחזרתו המכובדת של אברכהן, הפעם כיו"ר דירקטוריון הקבוצה.

יקי ודמני | צילום: מאיה קפל

איציק אברכהן, יו"ר שופרסל הנכנס מסר: "אני שמח ונרגש לחזור לשופרסל כיו"ר הקבוצה, הממלאת חלק משמעותי מחיי זה יותר מ-20 שנה, והייתה לי הזכות להוביל אותה כמנכ"ל בעשר השנים האחרונות. אני משוכנע שביחד עם המנכ"ל, מנהלי ועובדי הקבוצה המסורים, נעמוד בכל המשימות המורכבות שלפנינו. אני מודה לחברי הדירקטוריון על האמון שניתן בי ומצפה לעבודה משותפת ויחד, נוביל את שופרסל להצלחות תוך השבחה והצפת ערך לבעלי המניות של החברה".

כתיבת תגובה