שחקנית נוספת תפיל את מחירי הסלולר ואולי גם את המתחרות

חברת 'סאני' יבואנית סמסונג, מציעה החל מהיום, חבילת סלולר במחיר מגוחך של 14.90 ש"ח • החברה תתבסס על תשתיות של חברת הוט מובייל • מניות חברות הסלולר המתחרות משתוללות

מיבוא מכשירים למסלולי סלולר | אילוסטרציה: Maxx-Studio שאטרסטוק

חברת סאני, היבואנית הרשמית של מוצרי חברת סמסונג, הודיעה היום כי תכריז על מסלול סלולר שיתבסס על תשתיות הוט מובייל ויוצע ללקוחות במחיר מצחיק של 14:90 ש"ח. המסלול יכלול 50 ג"ב גלישה והתחרות שרק בשבוע שעבר נרמז שתפסק, כאשר נציג משרד התקשורת, התבטא בנושא ואמר שהתחרות והמחירים מוגזמים, יורדת לעמקים חדשים שלא נראו כאן מעולם.

אנו זוכרים שנאלצנו לשלם בעידן טרום הגלישה הסלולרית, על שיחות בלבד, סכומים של אלפי שקלים בחודש, ואילו כאן שוב כמו בעת כניסת חברת גולן טלקום לשוק, אנו רואים את נפלאות השוק החופשי, איך מוצר זהה נמכר בפרומיל ממחירו בעבר, ועדיין מצליח לפרנס יפה מאוד את החברות.

אמנם, בעקבות ההודעה, נראה שבשעות האחרונות הבורסה מזדעזעת, ונכון לשעת כתיבת הידיעה, מניות חברות הסלולר המתחרות, צוללות במהירות, כאשר חברת סלקום, עם הירידה הגבוהה ביותר ביותר נכון לשעה זו, של קרוב לשני אחוזים.

נראה שמטרת החברה ושל חברת הוט, הנותנת את התשתית, להיכנס לשוק במהירות בשל המחיר הזה ולהכות שוק על ירך את מתחרותיהן הגדולות, שאינן פוסקות מלנסות להעלות את הכנסותיהן, על חשבון המתחרות. חברת הוט, שעד כה, רוב הכנסותיה הגיעו משוק האינטרנט והקווים הנייחים, אולם סלקום ופרטנר נלחמות גם על זה, עם מסלולי הטלוויזיה שלהן, מגיעה אל השוק שלהם ונותנת פייט רציני למקור עיקר הכנסותיהן.

חברת סאני הודיעה, כי המחיר יהיה לשנה והלקוחות לא יתחייבו לרכוש ממוצרי החברה על מנת להצטרף. כמו כן, אינה מודיעה שמחיר החבילה יעלה באופן אוטומטי לאחר שנה, אלא יוצעו מסלולים אטרקטיביים נוספים בהמשך.

כתיבת תגובה