שלט ברכה או פרסומת ענק? ברוכים הבאים מראש העיר

שלט ענק המברך את חברת פלאפון לרגל המעבר השבוע לפארק עופר פ"ת הוצב על הבניין המרכזי במתחם • החברה שכרה 15,500 מ"ר + 600 מקומות חנייה ותשלם 2 מיליון ₪ לחודש • על הבניין הוצב שלט שמשתרע על פני 40 מטר אורך על 10 מטר רוחב • ומי נהנה מהפרסומת?

פארק עופר פתח תקווה | צילום: אסף לוי

לאחר 22 שנה חברת פלאפון עוזבת השבוע את משרדיה בבית פלאפון שבבעלות אמות, בגבעתיים, לטובת משרדים חדשים בפארק עופר בפתח תקווה, הנחשב לאחד מפארקי ההיי טק הגדולים בישראל.

המשרדים החדשים משתרעים על שטח של 15,500 מ"ר. החברה שכרה את כל בניין דקל בפארק עופר, הכולל 8 קומות וכן 3 קומות נוספות בניין אורן. לרשות עובדי החברה יועמדו כ- 600 מקומות חנייה. החוזה נחתם מול חברת מליסרון ובמסגרתו תשלם חברת פלאפון 2 מיליון ₪ לחודש. החוזה נחתם ל 10 שנים.

השבוע יוצב על בניין 'אורן' במתחם שלט ענק המברך את פלאפון לרגל המעבר, השלט משתרע על שטח של 40 מטר אורך על 10 מטר רוחב.

ואנו תוהים, האם מדובר בשלט ברכה, בפרסומת ל'פלאפון' או בכלל – ומכאן, זו הערה כללית ואגבית – למי שחתום על כל השלטים, בכל עיר ועיר (ולאו דווקא ראש עיריית פתח תקווה).

מי יודע, אולי יום אחד יודיע היועץ המשפטי לממשלה שנאסר על עובדי ציבור בכירים, ראשי ערים, מחזיקי תיקים ומנהלי אגפים, שרים ומנכ"לים, לחתום על שלטי ענק של הטבות שהרשות הממשלתית או העירייה אמורה לתת לתושבים ממילא, כשעל הדרך נבחרי הציבור מקדמים את עצמם בתודעת ההמונים ומקבעים את מעמדם כמיטיבי הציבור.

עד אז, הנה השלט שצד את עינינו:

ומי בולט בשלט יותר מהחברה שמשכירה את המבנה ומברכת את השוכרת?

כתיבת תגובה