שרת התחבורה: "נבחן כניסה נוספת למודיעין עילית"

ח"כ אורי מקלב לשרת התחבורה: נדרשת כניסה נוספת לעיר מודיעין עילית – "היציאה מהעיר לוקחת חצי שעה ויותר" | שרת התחבורה מרב מיכאלי השיבה כי משרדה יבחן את נושא קידום הכניסה הנוספת לעיר, ואף יבחן כיצד ניתן באופן מידי לצמצם את עומסי התנועה במקום

פקק תנועה | צילום אילוסטרציה: יניב נדב, פלאש 90

מצוקת התחבורה בכניסה למודיעין עילית: חבר הכנסת אורי מקלב פנה לשרת התחבורה במליאת הכנסת במסגרת שאילתות דחופות וקבל על המצוקה המתמשכת של תושבי העיר מודיעין עילית, בשל כביש הגישה היחיד בכניסה לעיר וביציאה ממנה.

"לצערנו אנחנו עדים למצוקה תחבורתית קשה ביציאה ובכניסה לעיר מודיעין עילית. לאחרונה העמידו גם רמזור חדש בכביש 446, שאומנם משפר את בטיחות הנוסעים אך השליך לרעה על הנוחות וזמני היציאה", אמר מקלב ודרש להוסיף כניסה ויציאה נוספות לעיר.

הוא הוסיף כי לפני כשנה התחיל משרד התחבורה לקדם את פיתוח כביש הגישה מצומת שילת ועד לעיר כולל כניסות ומחלפים, "לצערנו זה לוקח זמן רב ויש להאיץ את הפרויקט הזה, דבר זה חוסם את הכביש ומכביד לא רק על תושבי העיר המונה למעלה משמונים אלף תושבים כ"י, אלא על כל הנוסעים בכביש".

שרת התחבורה מירב מיכאלי השיבה בחיוב ואף קטעה את ראשית דבריו באמרה כי היא מזדהה מאוד עם המצוקה שנמצאת גם ביישובים כפריים וקטנים הרבה יותר, וציינה בתשובתה, כי משרדה יבחן את הנושא לקידום כניסה נוספת לעיר, ובינתיים אף יבחן את תפקודו של הרמזור כדי לצמצם את עומסי התנועה במקום. שרת התחבורה ציינה באופן כללי כי מדיניות משרד התחבורה הינה קידום תחבורה ציבורית ומערכות להסעת המונים בכלל המקומות בארץ בהם גם ישובים קטנים".

ח"כ מקלב העיר, כי עומסי התנועה הרבים ביציאה ממודיעין עלית נגרמים מאוטובוסים רבים ולא רק מכלי רכב פרטיים, כך שעדיין יש לקדם כניסה נוספת לעיר.

"בשנים האחרונות גדל מספר כלי הרכב בארץ בהיקפים חסרי תקדים זה נובע מפיתוח הכבישים ללא פיתוח מערכות הסעת המונים מתקדמות, הפתרון למצוקת תושבי העיר איתם אני מזדהה הוא תחבורה ציבורית, נביא יותר שירות ונשנה את אופן הנסיעה של הישראלים מכלי רכב פרטיים לתחבורה ציבורית", אמרה שרת התחבורה.

תגובה אחת ל: "שרת התחבורה: "נבחן כניסה נוספת למודיעין עילית""

  1. אולי הגיע הזמן לרכבת ממודיען עילית לירושלים

כתיבת תגובה