תביעת פיצויים: עלתה במדרגות הנעות בנתב"ג והמזוודה נפלה על רגלה

בשל קלקול במעלית של השדה לא ניתן היה להשתמש בה, מומחה אורתופד העריך את נכותה ב-10%

נפלה המזוודה במדרגות הנעות shutterstock

 

נסיעה  לחו"ל היא בדרך כלל אירוע משמח. אולם  לתושבת חיפה בשנות ה 70 לחייה, השהייה בנתב"ג לפני כשנה הסתיימה בבית החולים, לאחר שמזוודה נפלה על רגלה בשעה שעלתה במדרגות הנעות.

בתביעה  לתשלום נזקי גוף, שהוגשה לבית משפט השלום בחיפה  נגד רשות שדות התעופה וחברת "הראל" שביטחה אותה, טוענת האישה באמצעות עו"ד סאמי אבו ורדה, מומחה לנזקי גוף. כי בשל  תקלה במעלית, נאלצו הנוסעים לעלות עם המזוודות במדרגות הנעות וכתוצאה מכך נפלה המזוודה על רגלה השמאלית.

האישה פונתה מיד באמצעות אמבולנס למרפאת עזרה ראשונה הממוקמת בנמל התעופה בן גוריון, שם התלוננה על חבלות וכאבים בשוק שמאל, אובחנה רגישות בשוק ואובחן פצע. היא טופלה במקום  ופונתה למרכז הרפואי סורסקי  בתל אביב, שם עברה סי.טי.  ובדיקות נוספות ורגלה גובסה.

בהמשך פנתה לבי"ח רמב"ם בחיפה להמשך טיפולים, היא התלוננה על כאבים וחבלות ההולכים ומחמירים עם הזמן. הגבס הוחלף ונקבע שהיא זקוקה למעקב רפואי אורתופדי.

"כתוצאה מהאירוע , התובעת עודנה מקבלת טיפולים אורתופדיים במסגרת קופת החולים ובמסגרת בתי החולים השונים" נטען בתביעה. מומחה לאורתופדיה שבדק אותה קבע כי היא סובלת מהגבלה בתנועות הברך המלוות בצליעה על רגלה השמאלית , דבר המתבטא בקושי בעליה וירידה במדרגות. לדעת המומחה שיעור נכותה 10% .

"בעקבות התאונה וכתוצאה ממנה נזקקה התובעת לעזרה אינטנסיבית של צד ג', בעיקר בתקופה הסמוכה לתאונה וגם כיום, וסביר כי תזדקק לעזרה זו גם בעתיד, כמו גם לטיפולים רפואיים רבים" נטען בתביעה. גובה הפיצוי נשאר להחלטת בית המשפט".

כתיבת תגובה