תהיה אתה, כל האחרים כבר תפוסים – שחר בוהדנה

נכון שפרסום זה שם כולל לכל התחום שאני הכי אוהב, אבל יש יוצאים מן הכלל. הוא מתעסק בפרסום אבל סביר להניח שאת רוב העבודות שתציעו לו – הוא ידחה. הוא מבין עמוק מאוד בכל תהליכי הפרסום אבל הוא מתעקש שאין לו משרד פרסום. מה כן יש לו? משרד לפיתוח קונספט, אסטרטגיה ומיתוג. ו…רק בתחום האוכל. אני אגב, הצעתי לו לקרוא לעצמו 'במאי אוכל', הוא אהב. שחר בוהדנה – מנכ"ל 'המטבחון', הוא המרואיין השבועי שלי בפרק ה-30 של 'על כוס קפה'. מתחילים.

פודקאסט - יהודה אדלר

שחר בוהדנה היה פעם דיג'יי מסיבות ואי שם הוא חצה את הקווים והתחיל להתעסק עם אוכל, הוא משוכנע שיש קשר בין התחומים, הוא גם הסביר למה. שאלתי אותו מה הביא אותו דוקא לתחום האוכל, 'זה תשוקה אמיתית, לא כסף' – הוא מדגיש.

ניתחנו לעומק את התהליך של יצירת מותג, מה עובד ומה לא עובד. מה חשוב לבטא כשיוצרים מותג. האם תפקידו של הפרסומאי להתעסק בהוספת מוצרים שלדעתו יתאימו לעסק או שהוא צריך לעבוד רק על הקיים. האם תפקידו של הממתג לחוות את דעתו על המוצר בעצמו (ספוילר: הוא טועם מכל אוכל של עסק שהוא ממתג ולא כי הוא רעב). היה פצצה.

שאלתי אותו האם הוא לא מפחד לבנות את כל העסק שלו רק על תחום אחד? האם הוא מוכן לעשות פרויקטים שלא קשורים לאוכל? האם המיתוג משפיע על הטעם בפה שלנו? (חד משמעית כן!) אתגרתי אותו, האם מוצר שממותג נכון יכול להצליח אפילו אם הוא לא באמת טוב, כנראה שלא. דיברנו גם על צורת העבודה שלו כשהוא ממתג עסק, 'אני תמיד מתאים את המוצר לקונספט ורק אח"כ ממתג אותו', תודו שזה חכם. דיברנו גם על זה שמאוד קשה היום לעבוד על הלקוחות ואם לא תתן משהו שבאמת שווה, פשוט לא יקנו אצלך.

ואם תרצו, זה אחד הדברים הגדולים ללמוד משחר – תעבוד קשה, תהיה אמיתי באיכות העבודה שלך, ואז תצליח ובגדול.

הספקתי גם:

  • איך זה לעבוד עם רעייתך כשותפה בעסק?
  • איך השפיע עולם הדיגיטל על האוכל והקולינריה?
  • איך הוא קשור ללימונדה של פריז?
  • איך ממתגים עסק שפונה לקהל שבוי?
  • למה בקולינריה, למכור חוויה זה קריטי?
  • וגם, טיפ פצצה לכל פרילנס.

היה כיף ומחכים. מזמין גם אותך להאזין לפרק, יש לך המון מה ללמוד גם אם אתה ממש לא מתעסק באוכל, תיהנה.

רוצים לקבל עוד מיהודה אדלר >>>>https://mailchi.mp/0865d34b0e78/podcastbiznes

ליצירת קשר אישי עם יהודה אדלר [email protected]

כתיבת תגובה