תיעוד: מאבטח מונע כניסת נהג אגד לתחנה המרכזית בי-ם

השביתה ההזויה של אגד, הפעם בירושלים, החלה בשעה חמש לפנות בוקר. בשכונות החרדיות ניתן היה להבחין בהמוני נוסעים הממתינים לשווא בתחנות. לידי 'ביזנעס' הגיע תיעוד מטריד מהתחנה המרכזית בעיר

התקרית בכניסה לתחנה המרכזית: צילום: תחבורה בדרך שלנו

שעה קלה לאחר פרוץ השביתה התורנית של 'אגד' בבירה, הגיע לידי 'ביזנעס' תיעוד וידאו בו נראה מאבטח בתחנה המרכזית בירושלים מונע מנהג 'אגד', ללא סיבה לכאורה, להיכנס לתוך המסופים ומאלץ אותו להזמין משטרה. זאת, על רקע השבתת קווי 'אגד' בבירה לכל אורך היום, בהתאם להחלטת ההסתדרות

כזכור, הודיעה ההסתדרות אמש (ג) כי השביתה בכל קווי 'אגד' באזור ירושלים רבתי תתקיים מחר, יום רביעי כמתוכנן. זאת, לאחר "שבשיחות שנערכו היום בין הנהלת החברה ונציגי משרד האוצר לא הגיעו הצדדים להסכמות".

השביתה המוגדרת "שביתת אזהרה בת יממה", מעוררת זעם רב בקרב תושבי ירושלים. אך מידע שהגיע ל'ביזנעס' מצביע על שיבושים בקווי אגד בריכוזים חרדיים נוספים. כך למשל נרשמו שיבושים בקווים מירושלים לאשדוד. שיבושים שכפי הנראה כבר פגעו בתושבי אשדוד החרדים המעוניינים לנסוע לירושלים.

מלמד שהמתין בתחנה באשדוד במשך חצי שעה אמר ל'ביזנעס'. "מזל שהקווים לבני ברק לא בידיים של אגד. אני יכול לנסוע לבני ברק ומשם בקווי אפיקים לירושלים. זה אמנם ייקח לי הרבה זמן, אבל אם אגד הייתה מחזיקה גם בקווים האלה כמו שהיה עד לא מזמן, הייתי נשאר תקוע באשדוד ובכלל לא מצליח להגיע לחיידר".

מנכ"ל 'תחבורה בדרך שלנו', איתי חיים, תקף את החלטת ההסתדרות להשבית את אגד במילים חריפות: "הנהלת אגד לא לוקחת אחריות והמדינה אשמה? ההסתדרות פוגעת גם בנהגים וגם בנוסעים, בציבור השבוי והחלש. מדוע המדינה צריכה לממן תספורת לחברה פרטית והכל על חשבון נוסעי התחבורה הציבורית שנפגעים משירות לקוי מתמשך של אגד בירושלים? נשק השביתות כבר לא עובד היום ולא יוצר לגיטימציה ציבורית. לא מוכנים לממן את אגד מכספי ציבור!".

כתיבת תגובה