"אדי מערכות" רוכשת את "סרוויז'ן" שנקלעה לקשיים

חב' "א.ד.י מערכות" מקבוצת ש.נ.פ רכשה מבית המשפט המחוזי בירושלים את חב' סרוויז'ן שהינה מהחברות המובילות בעולם בפיתוח וניהול מערכות להעברת קבצי וידאו מכווצים ברוחב פס צר. שווי העיסקה 7 מיליון ש"ח

אבי זינו ואורי רוזנשיין קרדיט מורג ביטן

בית המשפט המחוזי בירושלים אישר אמש (א) לחברת "א.ד.י מערכות" לרכב לרכוש את חב' סרוויז'ן שלפני מספר חודשים נקלעה לקשיים כלכליים לחידלון פרעון. ספקיה ובעלי המניות ביקשו מבית המשפט למנות נאמן לחברה. שווי העסקה 7 מיליון ₪. חברת סרוויז'ין הוקמה בשנת 2000 והיתה מפורצי הדרך בפיתוח מערכות של העברת קבצי וידאו מכווצים ברוחב פס צר.

הטכנולוגיה שפיתחה סרוויז'ין מעבירה את קבצי הווידאו מהמצלמות המותקנות ברכבים לשם בקרה וניהול לשרת , ומאפשרת ללקוח לצפות בכל האירועים שקרו ברכבים כולל צפיה מרחוק בזמן אמת. הפיתוחים הטכנולוגים שפיתחה החברה מוגנים בפטנטים. המערכות מותקנות בעיקר באוטובוסים, רכבי הובלה ורכבי בטחון. בנוסף מותקנות המערכות במתקנים נייחים ללא תקשורת אינטרנטית.

סרוויז'ן הינה אחת החברות מהמובילות בעולם בתחום עיסוקה. החברה מעסיקה 25 עובדים, המערכות של החברה מותקנות על למעלה מ 70,000 כלי רכב ומתקנים בעולם בלמעלה מ 50 מדינות. מרכז הפיתוח של החברה נמצא בישראל. מחזור המכירות השנתי של החברה עמד על 5 מיליון דולר. כרגע יש לחברה צבר הזמנות של כ 2 מיליון דולר. השוק העולמי של תחומי הפעילות של חברת סרוויז'ן מוערך בכ 2.5 מיליארד דולר.

עם למעלה מ -70,000 מערכות המותקנות ברחבי העולם, הפיתוחים של SerVision משמשים ליישומים בתחומי הביטחון, המסחר, הפיננסים והתחבורה. המערכות שלנו הותקנו או על אוטובוסים ציבוריים, כלי רכב ביטחוניים, משאיות, טנדרים משוריינים, רכבות, אתרי קונסטרוקציות, אתרי שירות ציבוריים, גבולות בינלאומיים, בניינים ממשלתיים, מחסנים, מכונות כספומט, חנויות, מגורים פרטיים ועוד. לקוחות הקצה כוללים, חברות בינלאומיות וכן עשרות עיריות, מחלקות בטיחות הציבור וחברות אוטובוסים ברחבי העולם.

חברת א.ד.י מערכות פועלת למעלה מ 30 שנה בתחום מערכות אביזרים לרכב והיא אחת החברות המובילות בתחומה בישראל, בינואר 2018 נכנסה חברת המצברים ש.נ.פ. כשותפה ב-50% בחברה. שנפ הינה חברה ציבורית אשר נמצאת בשליטת משפחת רוזנשיין וקרן ההשקעות סקיי. שאורי רוזנשיין מבעלי השליטה מנכ"ל החברה וד"ר אברהם אורטל הינו יו"ר דירקטוריון החברה מטעם קרן סקיי.

לא.ד.י מערכות נציגות בלעדית של קונצרן MOVON המייצר את מערכות הבטיחות MOVON המסיעות למניעת תאונות דרכים, בישראל אירופה ומדינות נוספות בדרום אמריקה.

אבי זינו מנכ"ל א.ד.י מערכות מבקש לציין כי רכישת סרויז'ן ע"י א.ד.י מערכות מהווה צעד אסטרטגי ארוך טווח ורובד נוסף ביישום החלטתה של א.ד.י מערכות להפוך לחברה מובילה בתחום מערכות טכנולוגיות בענף הרכב. חברת סרויז'ן תצטרף לרשת החברות הטכנולוגיות שכבר פועלות בחממה הטכנולוגית שא.ד.י הקימה ומפעילה.

מוצרי חברת סרויז'ן והפתרונות אותן היא מציעה מהוות חוליה חשובה וסינרגטית לשלל הפעילויות והמוצרים של חברת א.ד.י מערכות. בשלב המיידי לאחר הרכישה תבצע א.ד.י מערכות אינטגרציה בין מערכות MOVON – מערכות סרוויז'ין ומערכת ניהול צי רכב של החברות המובילות בארץ ובעולם בתחום הטלמטיקס.

הממשק בין כל המערכות הללו יתן מענה לחברות ציי רכב המובילות בעולם. חב' "א.ד.י מערכות" תשקיע כ-2.5 מיליון דולר בפיתוח יחידת קצה שתשלב את מערכות ניהול צי הרכב של כל החברות בעולם עם מערכות MOVON ומערכות סרוויז'ן ותספק ללקוח מערכת משולב שתענה לצרכים העכשוויים והמתפתחים של לקוחות בעלות ציי רכב בכל העולם.

כתיבת תגובה