אחרי גיוס כ-163 מיליון ש': ALD תשלים המיזוג עם HUB Security

הגיוס בוצע לפי שווי של 475 מיליון שקלים, מגופים מוסדיים מובילים בישראל • עם השלמת המיזוג יחזיקו בעלי המניות של  HUB Security 51% בחברה הממוזגת ושם החברה ישתנה מ-ALD ל-HUB Security • אייל משה, כיום מנכ"ל האב אבטחת מידע, ימונה למנכ"ל החברה הממוזגת

ד"ר זיגמונד בלובבנד | צילומסך מאתר ALD

אי.אל.די. אדוונסד לוגיסטיקס דוולופמנטס בע"מ (ALD) פרסמה הבוקר כי השלימה גיוס של 50 מיליון דולר מהמוסדיים המובילים בישראל, לפי שווי של 146 מיליון דולר.

בחודש שעבר אישרה האסיפה הכללית של ALD את מיזוגה עם חברת האב אבטחת מידע בע״מ (HUB Security). עם השלמת המהלך, שיעור ההחזקה של בעלי מניות האב אבטחת מידע בחברה יעמוד על כ-51% ושם החברה צפוי להשתנות מ-ALD ל-. HUB Security

עם השלמת המיזוג יכהן מנכ״ל האב סקיוריטי, אייל משה, כמנכ״ל החברה הממוזגת ואילו המשנה למנכ״ל ALD, דותן משה, ישאר בתפקידו, מנכ״ל ALD היוצא, ד"ר זיגמונד בלובבנד יכהן כיו״ר הדירקטוריון ומר אנדרי יארמנקו ישמש כסמנכ״ל הטכנולוגיות של החברה.

HUB Security הוקמה ב-2017 על ידי יוצאי יחידות מודיעין 8200 ו-81, ביניהם אייל משה, המשמש כמנכ״ל החברה, ואנדרי יארמנקו, המשמש כסמנכ"ל הטכנולוגיות. בין בעלי המניות בחברה נמנים חברת הביטוח העולמית AXA, קרן ההשקעות OurCrowd ומשקיעים נוספים. החברה מתמחה בהגנה על מידע מסחרי רגיש של חברות, ובידיה פתרון מחשוב מוצפן מתקדם עבור חברות ואירגונים שמטרתו מניעת חדירה עוינת והגנה על המידע המסחרי הרגיש של החברות. לחברה כ-20 עובדים במשרדים בתל אביב וניו יורק.

HUB Security מציעה פתרונות אבטחת סייבר לתחומי ה-AI, דאטה, פינטק ותשתיות. פלטפורמת הסייבר של HUB Security  מתוכננת ומיוצרת על ידי החברה בישראל ונותנת לארגונים הגנה ברמה צבאית. הנחת היסוד של החברה היא שהמערכות עליהן היא מגנה הן כבר פרוצות ולכן יש לספק הגנה בסטנדרט גבוה יותר למידע הרגיש ביותר. הפתרון של החברה מאפשר לחברות וארגונים הרגישים ביותר להריץ אפליקציות של בינה מלאכותית ברמת האבטחה הגבוהה ביותר כפי שנדרש עבור שירותי בריאות, תשתיות קריטיות ופיננסים.

דותן משה, המשנה למנכ"ל ALD | צילום: ALD

ב-HUB Security רואים יתרון גדול בבסיס הלקוחות הרחב והאיתן של ALD וכן בפלטפורמת המכירות שלה, וביחד עם האמון הגבוה לו זוכה האב מהמוסדיים, הם סבורים שהמיזוג עשוי להביא את החברה לביצוע עסקאות רבות ולהעלאת שוויה של החברה הממוזגת בבורסה. עסקה ראשונה של הגוף הממוזג כבר פורסמה לאחרונה, כששתי החברות דיווחו על מזכר הבנות משותף ראשון לאספקת פתרונות הגנת סייבר לחברות הביטוח Marsh ו-Arch, בהיקף שיכול להיות מהותי לתוצאות החברה הממוזגת ב-2021.

בחברה עקבו במשך תקופה ארוכה אחרי ALD ולמדו את פעילותה. ALD היא חברה מבוססת, בעלת בסיס לקוחות משמעותי, בארץ ובחו״ל, ותשתית מכירות מפותחת. האב סקיוריטי רואה בפוטנציאל הגלום ב-ALD פלטפורמה המתאימה למיזוג, תוך עבודה משותפת על בסיס הלקוחות המפותח שלה ועל קשריה המצוינים על לקוחותיה, ככר פורה לשלבים הבאים בהתפתחות החברה הממוזגת בעסקי הסייבר.

ALD היא חברה ישראלית ותיקה ומבוססת הפעילה בתחום התוכנה והייעוץ מזה 36 שנים עם לקוחות מובילים מכל רחבי העולם. לחברה מחזור שנתי של כ-130 מיליון ש״ח הגדל באופן עקבי ויציב. הקבוצה עוסקת במתן שירותים, ייעוץ ותוכנה בתחום של אמינות מערכות. לקוחות החברה הינם גופים ממשלתיים וחברות ענק בעולם, אשר עובדות עם החברה כבר למעלה מ-20 שנה. החברה מעסיקה כ-400 עובדים ומשרדיה ממוקמים בישראל. בין לקוחות ALD ניתן לציין את לוקהיד מרטין, March ,Arch אמבר אייר ועוד.

כתיבת תגובה